وبلاگ فروشگاه اینترنتی 19 کالا

وبلاگ فروشگاه اینترنتی 19 کالا

این وبلاگ متعلق به فروشگاه اینترنتی 19 کالا می باشد ، در این وبلاگ اخبار از فناوری و اپلیکشن های موبایل خاص قرار داده شود .www.19kala.com
وبلاگ فروشگاه اینترنتی 19 کالا

وبلاگ فروشگاه اینترنتی 19 کالا

این وبلاگ متعلق به فروشگاه اینترنتی 19 کالا می باشد ، در این وبلاگ اخبار از فناوری و اپلیکشن های موبایل خاص قرار داده شود .www.19kala.com

مروری بر تازه های تکنولوژی در هفته 24 سال 2019

در این هفته می توان گفت که بازم هم هوآوی در رآس خبرها قرار داشته است. این شرکت برنامه دارد تا 1 میلیون دستگاه را با سیستم عامل جدیدش که HongMeng نام دارد عرضه کند. طبق ادعای این شرکت این سیستم عامل از تمام برنامه های اندرویدی پشتیبانی کرده و امنیت بسیار خوبی را برای آنها به ارمغان خواهد آورد. HongMeng OS که در بازار گلوبال Ark OS نامگذاری شده قرار است در ماه اکتبر رونمایی شود.

سیستم عامل جدید هوآوی

 

Google Pixel 4: 

گوگل پیکسل 4 هم یکی دیگر از مواردی است که این روزها در راس خبرها قرار گرفته است. انتظار می رود که این پرچم دار هم در ماه اکتبر رونمایی شود. رندرهایی که تاکنون از آن منتشر شده نشان می دهد که به یک ماژول بزرگ دوربین بزرگ مجهز خواهد شد. طراحی دوربین های آن شباهت بسیار زیادی به گوشی های بعدی iPhones خواهد داشت. 

گوگل پیکسل 4  با دوربین مربی شکل

معرفی گلکسی ام 40:

19kala

خبر دیگر معرفی گوشی بسیار عالی سامسونگ گلکسی ام 40 بود که با نمایشگر Infinity-O و پردازنده Snapdragon 675 همچنین دوربین سه گانه عرضه شده است. Samsung Galaxy M40 از یک صفحه نمایش 6.3 اینچی با صفحه PLS استفاده کرده که در بردارنده حفره ای در سمت چپ نمایشگر بوده و دوربین 16 مگاپیکسلی سلفی را در خود جایی داده است. در یک نسخه 6/128 گیگابایت تولید شده به علاوه اینکه از کارت حافظه جانبی هم پشتیبانی می کند. دوربین اصلی آن هم از دو لنز 32 و 8 و یک سنسور عمق 5 مگاپیکسلی بهره برده است. این مدل با ویژگی هایی که دارد در راس جدول امتیاز دهی گوشی های سری M قرار گرفته است. 

عرضه دستبند سلامت می بند 4:

19kala

مورد بعدی دستبند می بند 4 بوده که با نمایشگر رنگی دستیار هوشمند و قابلیت NFC روانه بازار شده است. این گجت در سه نسخه عرضه شده و مدل های رده بالای آن از NFC پشتیبانی می کنند. از جمله مشخصات آن می توان به صفحه نمایش 0.95 اینچی از نوع AMOLED با رزولوشن 120x240 پیکسل اشاره کرد. این صفحه در یک گلس ضد خش 2.5D پیچیده شده است. یکی از مواردی که در این نسخه از می بند ارتقاء پیدا کرده شتاب سنج شش محوری است که ردیابی فعالیت های ورزشی را بهبود بخشیده است. همچنین به لطف طراحی ضد آب آن می توانید تا عمق 50 متری آب نیز شنا کنید. 

 

Mi Band 4 در رنگ های مشکی، قهوه ای، آبی، نارنجی و صورتی عرضه شده است. خبر دیگر مربوطه به معرفی iOS 13 بود که بدون شک قابلیت های جذاب و کاربردی زیادی را برای کاربران آیفون به ارمغان آورده است. همچنین شیائومی از ورژن بعدی ساعت هوشمند خود به نام Smart Watch 2 رونمایی کرده است. Amazfit Smart Watch 2 همانند ساعت Verge بوده ولی کمی بزرگتر بوده و نمایشگر شارپ تری بهره برده است. این نمایشگر 1.39 اینچی از نوع OLED بوده و رزولوشن 454x454 پیکسل را ارائه داده است. و در پوشش محافظ گوریلاگلس پوشیده شده است. 

 

معرفی ساعت آمازفیت 2 شیائومی:

ساعت آمازفیت 2 شیائومی

ساعت آمازفیت 2 شیائومی که نسخه بعدی ساعت هوشمند آمازفیت است از چیپست Snapdragon Wear 2500 با 512 گیگابایت رم و 4 گیگابایت حافظه داخلی بهره برده است. و با سیستم عامل Amazfit OS اجرا میشود که از اندروید 4.4 به بالا و iOS 10 به بعد پشتیبانی می کند. استفاده از این پردازنده پشتیبانی از تکنولوژی 4G و  شبکه VoLTE  و eSIM را فراهم کرده است. باتری 420 میلی آمپری آن هم طول عمری برابر با 28 ساعت را در حالت 4G برای آن به ارمغان آورده است.

 

معرفی دو گوشی میان رده از اچ تی سی:

خبرهایی نیز از شرکت اچ تی سی منتشر شده مبنی بر اینکه این شرکت از دو میان رده HTC U19e و HTC U19+ را معرفی کرده است. 

 

گلکسی نوت 10 و گلکسی نوت 10 پرو:

همچنین خبرهایی نیز از گوشی پرچم دار سری نوت سامسونگ یا سامسونگ گلکسی نوت 10 منتشر شد مبنی بر اینکه این گوشی قرار است در دو نسخه عرضه شود. بدون شک این نسخه نسبت به نسخه سال قبل ارتقاء قابل توجهی خواهد داشت. گوشی های سامسونگ گلکسی اس 9 و سامسونگ گلکسی اس 9 پلاس در به روزرسانی جدید به مشخصه Night Mode مجهز شده اند.

19kala

موبایل 6 دوربینه سونی:

و خبر جالب دیگری که در حوزه تکنولوژی موبایل هفته منتشر شد این است که سونی بر روی یک دوربین 6 گانه کار می کند. گرچه هنوز دقیقاً مشخص نشده که این سیستم به چه صورت کار می کند اما به احتمال زیاد از لنز های اولتراواید و سنسور عمق نیز بهتره خواهد برد.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.