وبلاگ فروشگاه اینترنتی 19 کالا

وبلاگ فروشگاه اینترنتی 19 کالا

این وبلاگ متعلق به فروشگاه اینترنتی 19 کالا می باشد ، در این وبلاگ اخبار از فناوری و اپلیکشن های موبایل خاص قرار داده شود .www.19kala.com
وبلاگ فروشگاه اینترنتی 19 کالا

وبلاگ فروشگاه اینترنتی 19 کالا

این وبلاگ متعلق به فروشگاه اینترنتی 19 کالا می باشد ، در این وبلاگ اخبار از فناوری و اپلیکشن های موبایل خاص قرار داده شود .www.19kala.com

رونمایی از پرچم دار 2019 شیائومی همزمان با سامسونگ گلکسی اس 10

شیائومی می 9 در تاریخ 20 فوریه رونمایی خواهد شد، به این معناست که شیائومی قصد دارد همزمان با پرچم دارهای سال 2019 سامسونگ یعنی سامسونگ گلکسی اس 10، سامسونگ گلکسی اس 10 پلاس و سامسونگ گلکسی اس 10 لایت از آن پرده برداری کند. مقامات شیائومی به منظور برپایی یک جنگ مخفی با پرچم دار سامسونگ جزئیات مربوط به آن را به تدریج نشان داده اند. بیشترین خبری را که تاکنون پیرامون mi 9 منتشر شده، این است که از چیپست Snapdragon 855 استفاده خواهد کرد. گفته می شود که این امر نتیجه همکاری میان شیائومی و کوالکام به لطف مرکز R&D این شرکت در ایالات متحده آمریکا است. معماری 1+3+4 هسته ای در پردازنزده اسنپدارگون 855 به طور کلی 45% کارایی بیشتری نسبت به اسنپدارگون 845 دارد، به علاوه پردازنده گرافیکی نیز 20% عملکرد بهتری خواهد داشت. همچنین همه قابلیت های هوش مصنوعی حیاتی و مهم تا سه برابر سریع تر شده است. این پردازنده همچنین از قابلیت های دیگری نیز مثل Wi-Fi 6 ،HDR10+ و ضبط ویدئو 4K با سرعت 60 فریم بر ثانیه برخوردار خواهد بود.

 

 

19kala

 

امتیازات اولیه بنچمارک Geekbench، از این ادعا که این پردازنده ممکن است از نسخه های قبلی آن سریع تر باشد، پشتیبانی می کند. به علاوه یکی از گزارشات آنتوتو که توسط شیائومی منتشر شده تائید کرده که سرعت عملکرد آن نسبت به پردازنده قبلی حتی از 45% هم بیشتر خواهد شد. در هر حال در برخی از پست های دیگر، نشان داده شده که صفحه پشتی این گوشی براق رنگین کمانی بوده و از دوربین 3 گانه برخوردار خواهد بود که به احتمال زیاد دوربین اصلی آن 48 مگاپیکسلی باشد.

 

 

19kala

 

تاریخ رونمایی از گوشی منعطف سامسونگ مشخص شد

سامسونگ قبلا جزئیات مختصری از گوشی منعطف خود را منتشر کرد. تا اینکه سرانجام در CES امسال به تعداد محدودی از مخاطبان خود آن را نشان داد. حال این شرکت تایید کرده که قصد دارد گلکسی فولد را به همراه سری های سامسونگ گلکسی اس 10 در تاریخ 20 فوریه، رونمایی کند. نام این گوشی رسماً Galaxy Fold نام گرفته و به همراه سری پرچم دار این برند معرفی خواهد شد.

 

19kala

 

سامسونگ ویدئویی را در توییتر با عنوان "نسل آینده گوشی همراه در تاریخ 20 فوریه معرفی خواهد شد" منتشر کرده اما در این تیزر به هیچ یک از ویژگی های گلکسی فولد اشاره نشده است. در اوایل این ماه سامسونگ ویدئویی تبلیغاتی را پیرامون سامسونگ فولد منتشر کرده تا نشان دهد که طراحی کلی موبایل تاشو آن به چه صورتی خواهد بود. حال ما می دانیم که از دو نمایشگر تشکیل شده که یکی از آنها 4.58 اینچ و صفحه دیگر 7.3 اینچ است. صفحه نمایش کوچکتر بر روی لبه بیرونی دستگاه قرار گرفته و دارای نسبت ابعاد 21:9 و رزولوشن 1960×480 پیکسل خواهد بود، در حالی که صفحه بزرگتر از نسبت تصویر 4.2:3 و رزولوشن 2152×1536 پیکسل بهره برده است. تنها 9 روز به رویداد رونمایی از این موبایل منعطف زمان داریم و تا آن زمان فرصت زیادی باقی مانده است. در روزهای آتی اخبار بیشتری را پیرامون این گوشی منتشر خواهیم کرد.

 

سامسونگ گلکسی ام 30 به زودی معرفی خواهد شد!

تنها کمی بعد از معرفی دو گوشی گلکسی ام 10 و گلکسی ام 20 سومین گوشی این سری یعنی ام 30 نیز به زودی رونمایی خواهد شد. خبر جدیدی که از PriceKart.com منتشر شده طرح شماتیکی از آن را نشان می دهد که مشابه به طرحی است که در دفترچه راهنمای کاربر نیز دیده شده است. همانند دیگر گوشی های سری ام، M30 نیز دارای دو رنگ گرادیانت مشکی و آبی است. این مدل همانند مدل ام 20 از سنسور اثر انگشت بر روی پنل عقب استفاده کرده اما واضح ترین تفاوت میان M20 و M30 وجود یک دوربین اضافه در ام 30 است. گفته می شود که این دوربین سه گانه از یک لنز 13 مگاپیکسلی و دو سنسور 5 مگاپیکسلی دیگر تشکیل شده که احتمالا یکی از آنها زاویه باز و دیگری تله فوتو باشد.

 

19kala

 

این طرح شماتیک، نشان می دهد که ابعاد آن کمی بزرگت تر از ام 20 بوده همان طور که می بینید طول آن 156 و پهنای آن 75.1 میلی متر است. در قسمت پایین آن پورت USB-C به چشم می خورد اما نکته جالب این است که در این طرح شماتیک نشانی از جک 3.5 میلی متری هدفون دیده نمی شود. دیگر مشخصاتی که از آن منتشر شده هم ردیف مشخصات ام 20 است: صفحه نمایش آن 6.38 اینچی از نوع Infinity-V AMOLED با رزولوشن FHD+ بوده و قدرت خود را از تراشه Exynos 7904 CPU می گیرد. از نظر حافظه این گزارش بیان می کند که ما می توانیم 128 گیگابایت فضای ذخیره سازی داخلی و 6 گیگابایت رم را داشته باشیم. با توجه به اینکه این مدل از جمله موبایل های ارزان قیمت در نظر گرفته می شود این شانس بعید به نظر می رسد. گفته می شود که دوربین جلو این گوشی 16 مگاپیکسلی بوده که از دیافراگم f/2.0 استفاده کرده درحالی که یک باتری 5000 میلی آمپری نیز طول عمر شگفت انگیزی را برای آن به ارمغان خواهد آورد.

پرچم دار جدید نوکیا با دوربین 5 گانه به زودی معرفی خواهد شد


 

گرچه نوکیا یکی از بازیگران عمده در حوزه موبایل به حساب نمی آید، اما قطعاً با عرضه Nokia 9 PureView یک جهش ناگهانی را در فعالیت های خود ایجاد خواهد کرد. همان طور که در برخی از خبرها نیز اعلام شده این بار پرچم دار آن از پنچ دوربین برخوردار خواهد بود. در حالی که اکثر برندها قصد دارند از تنظیمات سه گانه دوربین استفاده کنند این شرکت خواسته تا با استفاده از یک ماژول پنج گانه دوربین جهش بزرگ تری را ایجاد کند و از این طریق بتواند دیگر رقبا را از دور خارج کند. به نظر می رسد که رندرهایی از آن که توسط 91mobiles منتشر شده، کاملاً با اخباری که قبلاً راجع به این مدل موبایل نوکیا منتشر شده مطابقت دارد و این حدس و گمان را تقویت می کند که این طراحی نهایی آن خواهد بود. همان طور که در تصاویر زیر دیده می شود این ماژول پنچ گانه به صورت مدور در پشت این وسیله جای داده شده است. این پنج دوربین با فلش LED در سمت چپ و ماژول فوکوس خودکار در سمت راست همراه شده اند.

 

پرچمدار جدید نوکیا به زودی معرفی خواهد شد

Nokia همچنین از سنسور اثر انگشت روی صفحه نمایش بهره خواهد برد از این رو سرعتی مشابه به برخی از گوشی های سامسونگ، آیفون و غیره را برای آن به ارمغان خواهد آورد. مشخصات داخلی این گوشی هنوز به طور قطعی مشخص نشده اما برخی شایعات از این حکایت دارد که نوکیا در این گوشی پردازنده Snapdragon 845 را به خدمت گرفته و رم آن 6 گیگابایت خواهد بود. نمایشگر 5.99 اینچی با رزولوشن 2K نیز از دیگر مشخصاتی است که تاکنون اعلام شده است. با این اوصاف، روشن است که نوکیا 9 با قابلیت هایی که دارد در مقابل ویژگی ها و طراحی های میان رده مقابله خواهد کرد.

پشتیبانی Galaxy S10 از استاندارد Wi-Fi 6

پشتیبانی Galaxy S10 از استاندارد Wi-Fi 6

19kala

 

Samsung’s Galaxy S10 اولین موبایل سامسونگ است که از سرعت Wi-Fi بالاتری برخوردار خواهد بود که با پشتیبانی از (Wi- Fi 6 (802.11ax فراهم آمده است. بر اساس آخرین گزارشات منتشر شده هر سه مدل از گوشی های سامسونگ از استاندارد وای فای جدید پشتیبانی خواهند کرد اما این نکته را می بایست بدانید که تقریباً هیچ کسی تا به امروز روتر Wi-Fi 6 را در اختیار نداشته و برای استفاده از پیشرفت های صورت گرفته در Wi-Fi 6 می بایست یکی از آنها را تهیه کند. Wi-Fi 6 همچنین برای دستگاه های مجزا سرعت قابل توجه ای را ارائه نمی دهد. قرار است این استاندارد عملکرد شبکه های Wi-Fi خانگی و جایی که در آن تعداد زیادی از دستگاه ها به هم متصل هستند را ارتقاء دهد.

استاندارد وای فای جدید سرعت انتقال داده در گوشی سامسونگ گلکسی اس 10

 

در حال حاضر دستگاه های کمی هستند که از این استاندارد پشتیبانی کرده اما گلکسی اس 10 قرار است در این زمینه تغییر بزرگی ایجاد کند. همان طور که قبلاً نیز گفته شد قرار است سه نسخه از این گوشی به نام های سامسونگ گلکسی اس 10 و سامسونگ گلکسی اس 10 پلاس و نسخه ارزان قیمت تر سری اس 2019 - گلسی اس 10 ای عرضه شود. این در حالی است که انتظار می رود که نسخه 5G این سری نیز بعد از معرفی اولیه آنها معرفی و به بازار آید. این استاندارد نسبت به (WiFi 5( 802.11AC که در سال 2014 معرفی شده رمز نگاری اطلاعات کارآمد تری داشته و خروجی آن بیشتر بوده در نتیجه سرعت بیشتری را در انتقال داده به ارمغان می آورد. گفته می شود سرعت انتقال داده ها تا 40 درصد از استاندارد وای فای 5 بالاتر خواهد بود.