وبلاگ فروشگاه اینترنتی 19 کالا

وبلاگ فروشگاه اینترنتی 19 کالا

این وبلاگ متعلق به فروشگاه اینترنتی 19 کالا می باشد ، در این وبلاگ اخبار از فناوری و اپلیکشن های موبایل خاص قرار داده شود .www.19kala.com
وبلاگ فروشگاه اینترنتی 19 کالا

وبلاگ فروشگاه اینترنتی 19 کالا

این وبلاگ متعلق به فروشگاه اینترنتی 19 کالا می باشد ، در این وبلاگ اخبار از فناوری و اپلیکشن های موبایل خاص قرار داده شود .www.19kala.com

تلویزیون های بی سیم سامسونگ نسل جدید تلویزیون های هوشمند

این روزها تکنولوژی وایرلس به جهان مسلط شده و تاکنون دستگاه های زیادی تولید شده که از این فنآوری پشتیبانی می کنند. از این میان می توان به انواع گوشی موبایل، گجت های هوشمند، اسپیکر، هدفون و هندزفری و غیره اشاره کرد. حال نوبت به تلویزیون ها رسیده است. سامسونگ یکی از تولید کننده هایی است که بر روی ساخت یک تلویزیون بی سیم متمرکز شده و به زودی تلویزیون واقعی وایرلس خود را خواهد ساخت.

19kala

 

اکنون به این هدف نزدیک شده و جدیدترین دستگاه های این شرکت همانند مدل پرچم دار Q90R QLED از یک جعبه One Connect box برای تمام ارتباطات سیمی خود استفاده کرده است. با استفاده از آن تنها یک کابل برای اتصال به نمایشگر نیاز است. این سوال مطرح می شود که چرا ما باید همین یک عدد را هم داشته باشید در حالی که با به کارگیری تکنولوژی جدید می توانیم همان را هم حذف کنیم؟ از آنجایی که هر روز افراد بیشتری نمایشگرهای خود را به دیوار متصل می کنند در حالی که کابل های متعدد آنها دردسر ساز هستند. با در نظر گرفتن این موضوع این شرکت قصد دارد که این مشکل را به طور کامل برطرف سازد و اخیرا طرحی از سایت Let's Go Digital منتشر شده که طراحی اولیه این تلویزیون ها را نشان می دهد. این تلویزیون از انتقال بی سیم نیروی برق استفاده خواهد کرد. این دستگاه به شکل یک فرستنده و گیرنده بسیار باریکی نشان داده شده که به صورت مغناطیسی به پشت نمایشگر متصل شده است. سپس از یک جعبه فرستنده صحبت شده که به احتمال زیاد، چیزی مشابه به Connect box خواهد بود که به برق اصلی متصل می شود.

 

19kala

وایرلس تکنولوژی جدیدی نبوده اما تاکنون به مسافت و مقدار نیروی قابل انتقال محدود شده است. با وجود اینک امکان ساخت یک مدل تلویزیون قابل حمل وجود داشته که می تواند نیروی مورد نیاز خود را از طریق یک باتری تامین کند سامسونگ به وضوح چیزی دیگری را در برنامه دارد که بتواند نیروی برق یک تلویزیون با صفحه نمایش بزرگ را مستقیماً از برق اصلی بدون نیاز به هر گونه کابل فراهم کند.همه این طرح هایی که تاکنون منتشر شده جالب و سرگرم کننده بوده اما بعد از مدل های منعطف و شفاف بسیار جالب خواهد بود که ببینیم دستگاه های وایرلس زمانی که ساخته شوند به یکی از موضوعات داغ تبدیل خواهند شد یا خیر؟


منبع: www.19kala.com

تولید عینک AR هواوی که با کمک ساعت های هوشمند کار می کند!

سال 2018 هم مثل همیشه شرکت اپل علاوه بر تولید سه مدل گوشی آیفون، کل بازار گجت های پوشیدنی را تحت سلطه خود داشته است. بر اساس آمار معتبر در مجموع 46.2 دستگاه را به فروش رسانده درحالی که کل دستگاه های توزیع شده به صورت جهانی 172.2 دستگاه است. ساعت هوشمند در سال 2018، میزان 54.3% رشد داشته که نشان از رشد 29.8% در کل گجت های پوشیدنی دارد. این امر شرکت های دیگر را بر آن داشته که برای رقابت و تصاحب سهم بازار راهبردهای دیگری را در پیش بگیرند. هوآوی یکی از تولید کننده هایی است که این روزها خود را برای وورد به بخش عینک هایی با تکنولوژی AR آماده می کند. از این رو سعی دارد تا از پتانسیل های ارائه شده توسط واقعیت مجازی و واقعیت افزوده بهره برده و به کاربران خود اجازه دهد تا آنچه که در آینده اتفاق رخ خواهد داد را امتحان کنند. 

 

عینک واقعیت مجازی هوآوی که با کمک ساعت هوشند کار می کند

 

چند ماه قبل یکی از مقامات هوآوی تایید کرد که این غول بزرگ چینی روی عینک های واقعیت مجازی کار می کند. اکنون طرحی که توسط سازمان جهانی مالکیت معنوی (WIPO) پیرامون آن منتشر شده که طرز کار این دستگاه را تا حدودی نشان می دهد. بر اساس این طرح عینک واقعیت مجازی که قرار است توسط این شرکت تولید شود با ساعت های هوشمند کار می کند. مخصوصا اینکه، هوآوی بر اتصال احتمالی یک گجت پوشیدنی به این عینک ها هم فکر کرده است. این طرح یک عینک سبک وزن AR را بدون دوربین نشان می دهد و همه آنچه شما نیاز دارید این است که ساعت هوشمند خود را به سمت راست آن متصل کنید. طبق برخی از اخبار رسیده از این شرکت احتمالا این گجت تا اخر سال جاری عرضه شود.


منبع: www.19kala.com

Huawei Y6 2019 به صورت رسمی معرفی شد

ماه گذشته هوآوی گوشی میان رده خود را به نام Huawei Y6 Pro 2019 معرفی کرد در حالی که نسخه Huawei Y6 2019 آن در تاریخ 2 مارس معرفی شده است. هوآوی وای 6 (2019) در واقع همان گوشی هوآوی وای 6 پرو(2019) بوده و تنها وجه تمایز این دو محصول مقدار رم و سنسور اثر انگشت به کار رفته در آنها است. وای 6 پرو (2019) با 3 گیگابایت رم همراه شده و فاقد سنسور اثر انگشت بوده در حالی که Y6 2019، دارای 2 گیگابایت رم بوده و در پنل عقب آن یک سنسور اثر انگشت جای داده شده است.

 

مشخصات گوشی ارزان قیمت هوآوی- هوآوی وای 6

 

 

به غیر از این دو تفاوت، بقیه خصوصیات این دو دقیقاً مشابه است. وای 9 سال 2019 قدرت خود را از پردازنده Helio A22 SoC گرفته و با نسخه Pie پلتفورم اندروید و پوسته سفارشی EMUI 9 اجرا می شود. از 32 گیگابایت حافظه برخوردار بوده درحالی که می توان حافظه داخلی آن را با استفاده از microSD ارتقاء داد. این گوشی هوشمند دارای یک صفحه نمایش 6.09 اینچی با کیفیت HD+ بوده که از گواهینامه TÜV Rheinland پشتیبانی کرده و پرتو نور آبی را که می تواند برای چشم ها بسیار مضر باشد را محدود می کند. برای عکسبرداری، Y6 2019 این موبایل از یک دوربین 13 مگاپیکسلی در عقب و یک دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی استفاده کرده است. باتری آن 3,020 میلی آمپر و در سه رنگ مشکی، آبی و قهوه ای عرضه شده و رنگ قهوه ای آن هم جلوه خاص تری داشته و از طراحی چرم مصنوعی استفاده کرده است. 

 

گوشی ارزان قیمت هوآوی- وای 6 -2019


LG V50 Thinq 5G: انقلابی در طراحی گوشی های ال جی

هنوز کنگره موبایل در بارسلونا در حال برگزاری است. پرچم داران ال جی نیز در تاریخ 25 فوریه معرفی شده و به زودی به بازار خواهند آمد. از مدل هایی که در این تاریخ معرفی شده می توان به V50 ThinQ 5G و LG G8 ThinQ اشاره کرد اما گوشی های ال جی سری وی با مشخصاتی که دارند بیشتر کاربران خود را تحت تاثیر قرار داده و جذاب ترین دستگاه های ال جی را برای ما به ارمغان آورده اند. ال جی وی 50 تین کیو هم از این قاعده مستثنی نبوده به این دلیل که از صفحه نمایش دوگانه با رزولوشن بالا، پردازنده اسنپدراگون 855 به همراه پشتیبانی از شبکه 5G برخوردار بوده درحالی که بدنه مقاوم به همراه طراحی یکپارچه بسیار زیبا به نظر می رسد. دوربین آن هم همانند بسیاری از گوشی های 2019 سه گانه بوده و از یک باتری قدرتمند و اسپیکری استریو بهره برده است. از دیگر گوشی هایی با صفحه نمایش تاشو و منعطف می توان به سامسونگ گلکسی فولد و هوآوی میت ایکس اشاره کرد.

 

 

19kala

 

به طور کلی نقاط مثبت آن به شرح زیراست:

  • نمایشگر دوگانه AMOLED با طراحی متفاوت و کاملا یکپارچه-انقلابی در طراحی گوشی های ال جی
  • اولین گوشی LG با پشتیبانی از شبکه 5G
  • اسنپدراگون 855 - سرعتی فوق العاده با برخورداری از آخرین پردازنده پرچم دار کوالکام 
  • امکانی جذاب جهت اضافه کردن استیکرهای AR به عکس ها و فیلم ها 
  • عالی ترین تجربه مالتی مدیا با پشتیبانی از تکنولوژی تصویر Dolby Vision جهت ارائه بهترین کیفیت تصویر 
  • برخورداری از تکنولوژی تصویر HDR10
  • دوربین سه گانه (12+12+16) مگاپیسکل 
  • امکان ثبت فضای بیشتری از صحنه در یک قاب با برخورداری از لنز فوق باز
  • پشتیبانی از تکنولوژی صدای فراگیر DTS: X
  • 4000 میلی آمپر قدرت باتری
  • پشتیبانی از شارژ سریع 18 واتی 
  • پشتیبانی از شارژ وایرلس 10 واتی Qi fast
  • امکان استفاده از یکی از نمایشگرها به عنوان گیم پد

​و امکانی منحصر به فرد، کاربردی و جالب

  •  امکان تشخیص حرکات دست با پشتیبانی از تکنولوژی Hand ID

اولین گوشی با رم 12 گیگابایتی رکورد قدرت دنیا را شکست

چند دقیقه قبل سه مدل پرچم دار سری می معرفی شدند. این سه مدل شیائومی می 9 و شیائومی می 9 اکسپلورر و شیائومی می 9 اس ای نام داشته و از نظر حافظه هم هر کدام در چندین نسخه عرضه خواهند شد. کنگره جهانی موبایل در حال برگذاری است و می تواند یکی از هیجان انگیزترین کنگره در مقایسه با سال های گذشته باشد. اولین پرچم دار سال 2019 رونمایی شده و این بار به جای اسپانیا مرکز برگزاری این کنگره از سرزمین چین است.

در واقع اولین گوشی شیائومی بوده که به جدیدترین پردازنده شرکت کوالکام یعنی پردازنده اسنپدارگون 855 مجهز شده است. امتیازی که بنچمارک آنتوتو به آن اختصاص داده 387851 بوده و به جرآت می توان گفت که کوی قدرت را از گوشی آیفون ایکس اس مکس پس گرفته است. عملکرد این پردازنده و پردازنده گرافیکی آنها حتی با وجود اینکه از شبکه 5G پشتیبانی نمی کند بسیار جالب و هیجان انگیز خواهد بود. همانند شیائومی می 8 این گوشی نیز از فریم فلزی استفاده کرده که بین دو صفحه از جنس شیشه گوریلاکلس پیچیده شده است. این بار صفحه نمایش AMOLED بزرگ تر شده درحالی که اندازه بریدگی و لبه ها کاهش یافته و این بریدگی قطره ای شکل است. در همه ورژن های شیائومی می 9 هم سنسور اثر انگشت روی صفحه نمایش قرار داده شده در حالی که قبلا تنها در ورژن می 8 پرو این قابلیت وجود داشته است.

 

19kala

 

اما یکی از نقاط برجسته می 9 دوربین اصلی آن است در واقع اولین پرچم دار شیائومی بوده که دارای ماژول دوربین سه گانه است. این سه لنز شامل یک لنز معمولی، یک لنز فوق باز و یک سنسور زوم 2 برابر است. شارژ سریع می 9 از شارژ سریع می 8 سریع تر بوده اما نکته هیجان انگیز این سری این است که از شارژ بی سیم سریع تری نیز نسبت به نسخه قبلی خود پشتیبانی می کند که به 20 وات نیز می رسد. نرم افزار این مدل نیز قابلیت های بسیار خوبی داشته به این دلیل که با نسخه Pie اندروید و رابط کاربری MIUI 10 اجرا می شود اما خبری از گواهینامه ضد آب و گرد و خاک و جک 3.5 میلی متری هدفون و اسپیکرهای استریو در این مدل نیست در حالی که حتی شیائومی پوکوفن اف 1 نیز از این نوع اسپیکرها استفاده کرده است. همچنین از کارت حافظه micro SD جهت ارتقاء حافظه هم پشتیبانی نمی کند اما مقدار رم و حافظه آن به اندازه کافی بوده و کاربران حقیقتاً به ارتقاء حافظه نیاز پیدا نخواهند کرد.

 

19kala

 


اندازه صفحه نمایش آن 6.39 اینچ از نوع Super AMOLED بوده و رزولوشن 2,340×1,080 پیکسل را ارائه داده است. از جمله ویژگی های منحصر به فرد این صفحه که شاید در کمترین گوشی یافت شود این است که از HDR 10 پشتیبانی کرده از این رو تصاویر بسیار شارپ و ارائه رنگ بسیار عالی را ارائه می دهد. درحال حاضر این مشخصه تنها در برخی از مدل های تلویزیون هوشمند وجود دارد. دوربین سه گانه از یک لنز 48 مگاپیکسلی (با دیافراگم f/1.75) و یک لنز 12 مگاپیکسلی( با دیافراگم f/2.2) و یک سنسور 16 مگاپیکسلی فوق باز تشکیل شده درحالی که دوربین سلفی آن 20 مگاپیسکلی است. باتری این گوشی نیز 3300 میلی آمپری از نوع لیتیوم پلیمری بوده درحالی که نسخه Xiaomi Mi 9 SE از یک باتری لیتیوم پلیمری 3070 میلی آمپری استفاده کرده است. 

 

Xiaomi Mi 9:

  • چیپست (​Qualcomm SDM855 Snapdragon 855 (7 nm
  • 512/12 گیگابایت
  • 64/6 گیگابایت
  • 128/6 گیگابایت

 

Xiaomi Mi 9 SE:

  • چیپست (Qualcomm SDM712 Snapdragon 712 (10 nm
  • 6/128 گیگابایت
  • 64/6 گیگابایت