وبلاگ فروشگاه اینترنتی 19 کالا

وبلاگ فروشگاه اینترنتی 19 کالا

این وبلاگ متعلق به فروشگاه اینترنتی 19 کالا می باشد ، در این وبلاگ اخبار از فناوری و اپلیکشن های موبایل خاص قرار داده شود .www.19kala.com
وبلاگ فروشگاه اینترنتی 19 کالا

وبلاگ فروشگاه اینترنتی 19 کالا

این وبلاگ متعلق به فروشگاه اینترنتی 19 کالا می باشد ، در این وبلاگ اخبار از فناوری و اپلیکشن های موبایل خاص قرار داده شود .www.19kala.com

پشتیبانی Huawei Mate 20 Lite از فنآوری سنسور اثر انگشت روی صفحه نمایش

بر اساس اطلاعات لو رفته در برخی از بنچمارک ها، Huawei Mate 20 Lite، دومین موبایل هوآوی خواهد بود که از تراشه میان رده Kirin 710 ساخت این شرکت استفاده خواهد کرد. در حالی که این شرکت هنوز وجود این تراشه را صریحا تایید نکرده برخی از شایعات و لیست های منتشر شده در TENAA به استفاده از این تراشه در Mate 20 Lite اشاره کرده اند. اخیرا این دستگاه در سایت GeekBench، نشان داده شده و استفاده از تراشه میان رده هشت هسته ای 1.7 گیگاهرتزی آن تقریبا تایید شده است. 

 

گوشی هوآوی میت 20 لایت

 

امتیازی که هوآوی میت 20 لایت در قسمت تک هسته ای ها به دست آورده تقریبا به امتیاز Nova 3i نزدیک است. لازم به ذکر است که، گوشی نوا 3 آی هم از همین پردازنده استفاده کرده است. اما در تست چند هسته ای نوا 3 آی، با امتیازی برابر با 1000 از میت 20 لایت پیشه گرفته که یکی از دلایل آن می تواند این باشد که میت 20 لایت تنها نمونه اولیه محصول بوده و هنوز بهینه سازی های نرم افزاری لازم در آن تکمیل شده است.

میت 20 لایت

 

واقعیت دیگر این است که در سایت معیار GeekBench، نسخه رم 4 گیگابایتی گوشی میت 20 لایت نشان داده شده در حالی که TENAA به نسخه رم 6 گیگابایتی آن اشاره کرده این امر نیز نشان می دهد که این محصول ممکن است در دو نسخه وارد بازار شود. برخی از شایعات دیگر نیز حاکی از آن است که گوشی هوآوی میت 20 لایت می تواند در دو نسخه معرفی شود که یکی از این نسخه ها دارای سنسور اثر انگشت در پنل عقب بوده و در نسخه دیگر سنسور اثر انگشت روی صفحه نمایش قرار دارد. اگر این فرض درست باشد سپس ما می بایست نسخه 4 گیگابایتی رم را مدل استاندارد و نسخه 6 گیگابایتی را نسخه پریمیوم آن در نظر بگیریم.

معرفی گوشی سامسونگ گلکسی نوت 9 در 9 آگوست

زمان شایعه پردازی های مختلف پیرامون گوشی و یا فبلت سامسونگ نوت 9 به پایان رسیده است. سامسونگ طی دو روز از Galaxy Note9 رونمایی خواهد کرد. اخیرا عکس هایی از این گوشی پرچم دار منتشر شده و احتمال رد شدن جزئیات نشان داده شده در این عکس ها ضعیف است. S Pen جدید آن از بلوتوث پشتیبانی می کند از این رو می توانید با استفاده از آن دوربین را نیز راه اندازی کرده و اسلاید ها را تغییر داده و یا بسته به اپلیکیشنی که با آن کار می کنید موارد دیگری را با آن انجام دهید. به علاوه، قلم با همان صفحه نمایش قبلی که قادر است 4،096 سطح فشار را تشخیص دهد، کار می کند.

 

سامسونگ گلکسی نوت 9

 

دوربین به کار رفته در نوت 9 از دیافراگم 2 گانه برخوردار بوده که قبلا نیز در گوشی سامسونگ گلکسی اس 9 و سامسونگ گلکسی اس 9 پلاس به کار گرفته شده اما به نظر می رسد که این بار سامسونگ از برخی از خصیصه های AI را به آن اضافه کردها ست. این دوربین به صورت خودکار قادر است تنظیمات لازمه را بسته به صحنه، انجام داده و در مورد عکس های تار و یا حتی اگر کسی چشم هایش را به هم بزند هشدار می دهد. (گرچه این ویژگی جدید نیست اما این بار از هوش مصنوعی پشتیبانی می کند).

 

سامسونگ گلکسی نوت 9

 

Galaxy Note9 از حالت DeX ارتقاء یافته پشتیبانی می کند که این بار تنها از کابل HDMI، استفاده می شود از این رو نیاز به یک داک کامل ندارد، در نتیجه حالت دسکتاپ مستقیما از طریق خود گوشی انجام می گیرد. این احتمال وجود دارد که نوع دوربین به کار رفته در S4 10.5 را به کار گرفته شود که به کاربر اجازه می دهد تا بتواند هم از مانیتور بیرونی و هم از صفحه نمایش خود گوشی استفاده کند. نوت 9 به احتمال زیاد فردا معرفی خواهد شد و جزئیات بیشتر راجع به این فلبت سامسونگ در روزهای آتی در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

 

سامسونگ گلکسی نوت 9


معرفی رسمی Android 9 Pie توسط گوگل

رسمی معرفی Android 9 Pie توسط گوگل!

بالاخره بعد از نشان دادن نسخه های بتا اولیه، گوگل اندروید پی را در تاریخ 5 آگوست به صورت رسمی معرفی کرد. نام این نسخه Android 9 Pie نام دارد. حال می توان آن را برای مدل های گوشی پیکسل دانلود کرد. دستگاه های OEM که بخشی از برنامه بتا Google بودند، به روز رسانی خود را تا قبل از پایان پاییز سال جاری دریافت خواهند کرد. اندروید P نهمین نسخه اندروید و در واقع ورژن بعدی اندروید Oreo به حساب می آید. در ابتدا این به روزرسانی چندین ویژگی جدید را معرفی کرده که عمدتا به استفاده ماشین یادگیری جهت هوشمند تر کردن گوشی شما تمرکز دارد.

اندروید پی

 

یکی از این  آپشن ها Adaptive Battery است. این ویژگی مشخص می کند که از کدام برنامه ها کمتر استفاده شده سپس منابع متصل به آن برنامه ها را قطع کرده از این رو طول عمر باتری بالا می رود. همچنین روشنایی قابل تنظیم یا Adaptive Brightness نیز به طور خودکار با توجه به موقعیت کنونی و فعالیتی که دارید روشنایی نمایشگر را تنظیم کرده از این رو طول عمر باتری بالا می رود.

کاربرد دیگر ماشین یادگیری این است که وظایف سریع تر انجام می گیرد. Slices ویژگی جدیدی بوده که با استفاده از آن برنامه ها می توانند در قسمت جست جو قرار گرفته از این رو می توان آنها را سریع تر پیدا کرد. مثلا اگر در اپلیکیشن Google کلمه Lyft را جستجو کنید، Lyft یک Slice دارای آپشن های «رفتن به خانه» و یا «رفتن به سر کار» را نشان می دهد سپس شما می توانید به یکی از این گزینه ها ضربه زده و جهت مقصد مورد نظر خود تاکسی درخواست دهید.

ویژگی های جدید اندروید پی

مثال دیگر App Actions بوده که بر اساس فعالیت های شما در زمان مشخصی از روز عملیات سریعی را میان لانچر برنامه الحاق می کند. شما ممکن است هنگام صبح دکمه ای را برای جهت یابی سریع محل کار خود مشاهده کرده و یا ممکن است زمانی که گوشی خود را به هدفون وصل می کنید لیست جدیدی پخش شود. این خصوصیات به محض استفاده از گوشی بهبود پیدا می کنند.

اندروید پی

ناوبری سیستمی نیز در این نسخه از اندروید تغییر کرده و سه دکمه پایین حال به دو دکمه کاهش یافته و دارای حالت Overview هستند که به سادگی با سوایپ به سمت بالا در هر برنامه فراخوانی می شود. شما می توانید با محتوای Overview windows ارتباط برقرار کرده برای مثال کپی کردن متن آنها و پیست کردن آن متن در قابلیت Smart Text Selection به روز رسانی شده بدون اینکه به آنها بروید. تانیفیکیشن ها هم به روز رسانی شده اند. این بار شکل آیکون ها دایره ای شده و پیش نمایش پیام ها نیز بزرگ تر و از آپشن های پاسخ هوشمند هم برخوردار هستند.

یکی دیگر از قابلیت هایی که قبلا نیز راجع به آن صحبت کرده ایم Digital Wellbeing است که شامل یک Dashboard جدید بوده و استفاده از یک برنامه را تحت نظر گرفته و به منظور محدود کردن استفاده بیش از حد از یک برنامه می توان برای آن تایمر تنظیم کرد. مورد دیگر Wind Down بوده که به Night Light و Do Not Disturb تبدیل شده است این خصیصه ها صفحه نمایش را به رنگ خاکستری تبدیل می کند از این رو قبلا از اینکه به خواب روید شما کمتر از موبایل استفاده خواهید کرد. قابلیت های جدید در حال حاضر در گوشی های پیکسل در دسترس بوده و برای گوشی های دیگر نیز به زودی در دسترس قرار می گیرد. در به روز رسانی جدید دسته بزرگی از ویژگی های جدید از جمله چندین ویژگی امنیتی نیز اضافه خواهد شد.


شبیه ساز رابط کاربری: قابلیتی جدید و شگفت انگیز از 19 کالا

امروزه به دلیل پیشرفت ها و نوآوری هایی که در زمینه خرید آنلاین به وجود آمده اعتماد افراد به خرید اینترنتی بیشتر شده اما باز هم مشکل عدم شناخت محصول همچنان به قوت خود باقی است. برخی مواقع، افراد محصول مورد نظر خود را از طریق این سایت ها پیدا کرده اما به دلیل عدم شناخت دقیق مشخصات آن اقدام به خرید نمی کنند. این روزها فروشگاه های آنلاین زیادی فعالیت دارند اما همه آنها آن طور که می بایست نتوانسته خدمت مورد نیاز مشتریان را به طور تخصصی و از همه جهت مورد بررسی قرار دهند. تاکنون فروشگاه های اینترنتی بسیار کمی موفق شده اند که شناخت کافی نسبت به کالا را در کاربر به وجود آورند تا آنها با اطمینان آیتم مورد نیازشان را خریداری کنند. 19 کالا امنیت و اطمینان و شناخت کامل مشتریان نسبت به محصول را در صدر برنامه قرار داده است. از جمله دلایلی که توانسته ایم در کمترین زمان ممکن نظر کاربران زیادی را از سراسر کشور به سمت خود جلب کنیم ارائه راهکارهای سودمند و منحصر به فردی است که در ادامه به معرفی آنها خواهیم پرداخت.

یکی از این موارد ارائه نوآوری و خلاقیت در شناخت کامل کالا به مشتری است در ادامه خواهیم گفت که این نوآوری ها چیست و به چه صورت توانسته محصول را به خوبی معرفی کند و تفاوت 19 کالا با سایر سایت های فروشگاهی معمول چیست. به طور کلی می توان گفت که فروشگاه آنلاین ما در ارائه و معرفی این محصولات به مشتری نوآوری های زیر را به کار گرفته است:

1-تصاویر رنگ بندی
2-اینفوگرافی دقیق از مشخصات فنی 
3-نقد و بررسی کامل  
4-تصاویر 360 درجه   
5- و شبیه ساز رابط کاربری انواع دستگاه های موبایل

 

1- رنگ بندی                                   
از جمله اولین چیزهایی که هر یک از کاربران با سلیقه های مختلف مد نظر قرار می دهند رنگ کالای مورد نظرشان است. 
در اینجا این امکان به وجود آمده که بتوانید ابتدا رنگ های مختلف را مشاهده کرده و سپس طبق سلیقه خرید کنید.

 

ارائه اپشن های رنگی کلاهای مختلف در وبسایت 19 کلا


2- اینفوگرافی دقیق از خصوصیات فنی: 

در حال حاضر فروشگاه های اینترنتی زیادی وجود دارد که ممکن است خصوصیات فنی محصولات را ارائه دهند اما نوع و روشی که این ویژگی ها را عنوان می کنند، طوری است که کاربر عادی بیشتر سردرگم شده و چیزی از آن متوجه نمی شود از طرفی دیگر هم خواندن این اطلاعت بسیار خسته کننده و زمان بر است.

 

  مشخصات فنی گوشی های مختلف در سایت 19 کالا

 

زمانی که به یک فروشگاه غیرآنلاین برای خرید یک کالای الکترونیکی مانند موبایل مراجعه می شود تنها می توان ظاهر آن را دید و اطلاعات فنی کمی که فروشنده در اختیار شما قرار می دهد را مد نظر قرار داد که در اکثر موارد آن چیزی نیست که مشتری می خواهد و ممکن است نارضایتی آن را به دنبال داشته باشد اما در سایت ما اینفوگرافی دقیق خصوصیات فنی به صورت تصویری قرار داده شده، در نتیجه در کمترین زمان ممکن و تنها با یک نگاه، می توان مشخصات فنی مهم را دیده و به سرعت آنها را مقایسه کرده سپس خرید را انجام دهید از این رو خودتان کسب اطلاعات کرده و نسبت به زمانی که یک فروشنده بر اساس اولویت خودش به شما اطلاعات بدهد حس بسیار بهتری داشته و خرید بهتر و کارشناسانه تری نیز خواهد داشت.


3- نقد و بررسی کالا
اینفوگرافی، ویژگی های مهم را مطرح کرده در حالی که در نقد و بررسی هر یک از ویژگی ها مفصل و جامع مورد بررسی قرار داده شده به طوری که هر کاربر می تواند شناخت کافی از کالا را پیدا کرده سپس اقدام به خرید کند.

  نقد و بررسی گوشی های مختلف در سایت 19 کالا


4- تصاویر 360 درجه
آپشن خلاقانه دیگری که تنها در 19کالا ارائه شده و آن را از هر وب سایت فارسی زبان دیگری متمایز می سازد تصاویر 360 درجه است. ظاهر هر موبایل و اندازه آن برای همه ما اهمیت زیادی دارد. در اینجا کاربران می توانند تنها با یک حرکت ماوس ، مدل مورد نظر را از زوایای مختلف مشاهده کرده و حتی ظاهر و متریال آن را با گوشی های دیگر در این رنج قیمت، مقایسه و بر اساس نیاز و سلیقه، موبایل مورد نظرشان را خریداری کنند. 

 

  نقد و بررسی گوشی های مختلف در سایت 19 کالا

- شبیه ساز رابط کاربری مدل های مختلف موبایل
اما جدیدترین خلاقیت و ابتکاری که در این فروشگاه به کار گرفته شده ساخت شبیه ساز رابط کاربری موبایل است. تا اینجا کاربران می توانستند جامع و مفصل نسبت به ظاهر و خصیصه های فنی هر موبایل آشنایی پیدا کرده و از نظر تئوری همه مشخصات فنی را مشاهده کنند. حال ما با به کارگیری تیم متخصص و فنی، یک نوآوری را ارائه خواهیم داد که حتی مشتریان با مراجعه حضوری به فروشگاه های دیگر نیز قادر به تجربه آن نخواهند بود این بار می توانید قبل از خرید درست مثل اینکه گوشی را در دست گرفته باشید، با آن کار کنید. برای مثال در موبایل هوشمند یکی از مواردی که هر مشتری را بعد از خرید با چالش رو به رو می کند کار با رابط کاربری آن است.

 

رابط کاربری گوشی های آیفون

حال این امکان به وجود آمده، که قبل از خرید آنلاین یک موبایل بتوانید با آن کار کرده و حافظه ماهیچه ای خود را جهت کار با آن مورد آزمایش قرار دهید و حتی با گوشی های مختلف کار کرده، آنها را با هم مقایسه کنید و با جلوه های بصری و ظاهر و شکل آیکون ها و حتی امکانات موجود در تنظیمات آن و یا برخی از نرم افزارهای پیش فرض آشنا شوید. این خدمت یکی از منحصر به فرد ترین خدماتی است که بدون شک تاکنون در هیچ وب سایت دیگری ارائه نشده است. به جرات می توان گفت، اولین بار است که در دنیا چنین قابلیتی در یک وب سایت فروشگاهی برای کاربران ارائه شده است. هم اکنون این پروژه در مراحل پایانی ساخت بوده و در ماه آتی منتظر رونمایی از این قابلیت جدید باشید و نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

 

آنچه را که باید در مورد گوشی های آیفون 2018 بدانید

آیفون X مسیر جدیدی را در طراحی گوشی های هوشمند این شرکت نشان داد. نسل جدید خصیصه امنیتی بیومتریک، Face ID به اپل اجازه داد تا به طور کلی دکمه هوم را کنار گذاشته و به سمت طراحی تماما صفحه نمایش گام بردارد. به جبران نبود دکمه هوم، دسته ای از حرکات پیمایشی جدید معرفی شدند که بر اساس Jonathan Ive در طی 10 سال آینده هم از همین حرکات پیمایشی استفاده خواهد شد. در حالی که آیفون ایکس در مسیر جدیدی قرار گرفته است. آیفون 8 و آیفون 8 پلاس، ارتقاء طراحی 10 سال قبل تاکنون هستند. حال این امر نشان می دهد که به جای تولید دو دستگاه سه دستگاه با دو طراحی کاملا متفاوت تولید خواهد شد. 

 

گوشی های آیفون در سال 2018

 

در تولید مدل های سال 2018، طراحی پرچم دار قبلی این برند به کلی کنار گذاشته شده، به این دلیل که علاوه بر مدل جایگزین آیفون ایکس دو مدل جدید به خط تولید امسال اضافه شده است. در نتیجه زمان آن رسیده که پیشنهاد دکمه هوم و Touch ID adieu دوباره مطرح شود. در مورد نام گذاری این سه هم می توان گفت که نام این سه محصول بر اساس اندازه نمایشگر آنها انتخاب شده و از مدت ها قبل تاکنون شایعه آنها بر سر زبان ها بوده است. تاکنون اپل از سه حرف در نام گذاری انواع موبایل آیفون استفاده کرده است. حرف S و حرف C(برای ورژن با بدنه پلاستیکی برای مثال iPhone 5c ) از جمله این حروف هستند. احتمال اینکه شرکت اپل باز هم بخواهد از حرف X در طراحی خود استفاده کند بعید به نظر می رسد. بنابراین پرچم داران جدید او به نام های آیفون 11 و آیفون 11 پلاس عرضه خواهد شد. حال این سوال مطرح می شود که محصول 6.1 اینچی آیفون که قرار است علاوه بر این دو نسخه در سال 2018 معرفی شود چه نامی خواهد داشت؟

 

5.8" iPhone6.5" iPhone
iPhone 11iPhone 11 Plus
iPhoneiPhone Plus
iPhoneiPhone Pro
iPhone XiPhone X Plus
iPhone Xs iPhone Xs Plus
iPhone X2 iPhone X2 Plus


در لیستی که منتشر شده دو مورد اول به آیفون 11 پلاس و آیفون 11 اشاره داشته و اندازه پنل آنها به ترتیب برابر با 6.5 اینچ و 5.8 اینچ خواهد بود. در نتیجه نسخه 6.1 اینچی همان نسخه مقرون به صرفه آیفون یعنی ورژن بعدی آیفون اس ای خواهد بود. اما این نکته را می بایست بدانید که نسخه 6.1 اینچی نمی تواند دقیقا جایگزین این مدل شود به این دلیل که منحصر به فرد بودن این موبایل مدیون قیمت مقرون به صرفه و اندازه کوچک آن است. از طرفی دیگر هم احتمال اینکه نسخه 6.1 اینچی به خانواده SE تعلق داشته باشد بعید به نظر نمی رسد بنابراین شرکت اپل iPhone SE Plus را معرفی خواهد کرد. 

مدل ها:
جایگزین آیفون ایکس اندازه ای برابر با 5.8 اینچ و تراکم پیکسلی برابر با 458 پیکسل بر اینچ در حالی که نسخه پلاس آن اندازه ای برابر با 6.5 اینچ و تراکم پیکسلی برابر با 480-500 اینچ خواهد داشت. این دو پرچم دار 2018 آیفون بوده که از پنل چند لمسی OLED استفاده کرده که از HDR و 3D Touch نیز پشتیبانی می کند. همان طور که می دانید شرکت اپل این پنل را Super Retina HD نامیده است. 

 

 

آیفون  های 2018

 

 

به همراه این دو مدل پرچم دار، مدل دیگری با اندازه 6.1 اینچ و تراکم پیکسلی 320-330 پیکسل در اینچ تولید خواهد شد. نوع صفحه آن LCD بوده که این شرکت نام آن را Retina HD قرار داده است. بر اساس DigiTimes به منظور تجهیز آیفون 6.1 اینچی به این نمایشگر اپل با شرکت ژاپنی Nichia همکاری دارد. این شرکت تکنولوژی جدید نور پس زمینه LED را توسعه می دهد که نیاز به اتصالات کوتاه تری دارد این تکنولوژی تراشه 0.3t LED نام دارد. همین اطلاعات اغلب اندازه حاشیه پایین صفحه جلو را تعریف می کنند. این نوع LED حاشیه سازگارتری را از همه جهت فراهم کرده اما پنلی که مدل 6.1 اینچی به آن مجهز شده ممکن است نسبت به پرچم داران OLED لبه های کمی بزرگتر داشته باشد. 

طراحی، ساخت:
همه مدل های آیفون مسیر طراحی آیفون ایکس را به کار خواهند برد. اپل در مدل های 2018 خصیصه Face ID را بزرگتر کرده و همه آنها از برش صفحه نمایش برخوردار بوده که برای تکنولوژی Face ID، سنسورها، میکروفن و بلندگو و دوربین جلو مورد استفاده قرار می گیرد. از آنجایی که آیفون ایکس اولین نسل Face ID را معرفی کرده انتظار نمی رود که تغییر زیادی در آن به وجود آید. گفته می شود که تغییراتی که در اندازه این محصول به وجود خواهد آمد ممکن است اندازه برش صفحه نمایش را کاهش دهد. از آنجایی که مدل های جدید اپل از شارژ بی سیم استفاده کرده بنابراین به بدنه شیشه ای مقاوم مجهز شده اما فریم، آنها از جنس استیل است. 

 

طراحی و ساخت گوشی های آیفون 2018

 

پنل پشت مدل 6.1 اینچی هم از جنس شیشه ساخته شده و برای فریم ها نیز از آلیاژ آلومینیوم استفاده شده است. شاید آنچه که اپل را از سایر رقبا متمایز می کند به کارگیری رنگ ها در میان فرآیند تولید شیشه باشد که منجر به تولید رنگ های بسیار جذابی می شود. آیفون ایکس تنها در رنگ نقره ای و خاکستری موجود بوده و نسخه قرمز آن هنوز عرضه نشده و نسخه طلایی نیز هنوز به عرضه نهایی نرسیده است. طبق گفته تحلیل گر معروف اپل، پرچم داران جدید اپل در نسخه طلایی هم عرضه می شوند حتی این تحلیل گر اشاره کرده که آیفون 6.1 اینچی هم در رنگ های مختلفی عرضه می شود.

 

دوربین:
در این مورد می توان گفت که حداقل چیزی که انتظار می رود این است که پرچم داران جدید همانند آیفون ایکس به دوربین دوگانه مجهز شوند. از لنز 12 مگاپیکسلی با دیافراگم ƒ/1.8، و لنز تله فوتو ƒ/2.4 و تثبیت کننده تصویر نوری برخوردار بوده که با فلش Quad-LED True Tone همراه شده اند. اما مدل 6.1 اینچی آیفون همانند آیفون 8 تنها به یک لنز مجهز شده است. سایت خبری Forbes بر اساس بک کاورهای شماتیک Ghostek گزارش داده که آیفون 6.5 اینچی به همراه دوربین سه گانه عرضه می شود. اپل می تواند با استفاده از لنزهای سه گانه بزرگترین تغییر را گوشی پرچم دار خود ایجاد کند. این بار به منظور کاهش نویز عکس ها و افزایش دامنه داینمیک 
یک سنسور منوچورم (تک رنگ) را به لنز تله فوتو و زاویه باز اضافه خواهد شد.

 

آیفون های 2018

 

تنها مدلی که تاکنون از دوربین سه گانه استفاده کرده پرچمدار پرطرف دار هوآوی یعنی پی 20 پرو است. وقتی صحبت از اندازه پیکسلی به میان می آید اپل در این مورد همواره عملکردی محافظه کارانه داشته و از زمان عرضه آیفون 6 اس از لنز 12 مگاپیکسلی استفاده کرده است. حال اگر شرکت اپل تصمیم به افزایش اندازه مگاپیکسلی داشته باشد سونی از شماری سنسور Exmore RS برخوردار بوده که برای این کار مناسب هستند. استفاده از این نوع لنز زمان کافی را برای ISP و نیازهای محاسباتی را در اختیار اپل قرار می دهد. حال ما می بایست اندازه پیکسلی تا 16-19 مگاپیکسل را انتظار داشته باشیم. قبلا گزارش شده که از سال 2019 اپل می تواند سنسور TrueDepth 3D جدیدی را به دوربین های اصلی خود وارد کرده تا AR را بهبود بخشد. جلوه های دوربین مانند حالت پرتره بهبود پیدا کرده و به شما اجازه می دهد که روی یک شی یک Animoji قرار دهید. 

 

پردازنده A12 به همراه 4 گیگابایت رم:
تصور بر این است که اپل نسل جدیدی پردازنده سری A خود را معرفی می کند. جای هیچ شکی نیست که دو پرچم دار سال 2018 با تراشه A12 عرضه خواهند شد. اما این سوال مطرح می شود که مدل 6.1 اینچی آیفون، از چه پردازنده ای استفاده می کند؟ تراشه  Bionic A11 هنوز هم از نظر عملکرد عالی است و امید آن می رود که اپل به منظور کاهش هزینه ها از این پردازنده استفاده کند. 

 

باتری و شارژ: 

احتمال دارد که اپل در پرچم داران امسال خود از تنظیمات باتری دوتایی استفاده کند همانند آنچه که در آیفون ایکس مشاهده شد. اما مدل 6.1 اینچی به احتمال زیاد از یک باتری مجزا استفاده خواهد کرد. گزارش شده است که اپل این روزها در حال طراحی تراشه های مدیریت نیروی خود برای همه و یا برخی از موبایل های 2018 خود است به این منظور که وابستگی خود به Dialog Semiconductor را کم کند. از طرفی دیگر، برخی منابع دیگر بیان کرده اند که این تراشه ها ممکن است تا سال 2019 رونمایی نشوند. حال اگر این تراشه ها به موقع آماده شود در آیفون 5.8 اینچی و در آیفون 6.5 اینچی مورد استفاده قرار گرفته و خصیصه هایی چون مدیریت طول عمر باتری و مصرف انرژی با قابلیت های نظارت نیرو را برای آنها به ارمغان می آورد.