وبلاگ فروشگاه اینترنتی 19 کالا

وبلاگ فروشگاه اینترنتی 19 کالا

این وبلاگ متعلق به فروشگاه اینترنتی 19 کالا می باشد ، در این وبلاگ اخبار از فناوری و اپلیکشن های موبایل خاص قرار داده شود .www.19kala.com
وبلاگ فروشگاه اینترنتی 19 کالا

وبلاگ فروشگاه اینترنتی 19 کالا

این وبلاگ متعلق به فروشگاه اینترنتی 19 کالا می باشد ، در این وبلاگ اخبار از فناوری و اپلیکشن های موبایل خاص قرار داده شود .www.19kala.com

NFC چیست ؟

NFC چیست ؟


در این مقاله کوتاه قصد داریم فناوری NFC را بصورت ساده و کاربردی برای شما همراهان وبلاگ 19 کالا شرح دهیم .
"ارتباط حوزه نزدیک" یا ان‌اف‌سی ( NFC،Near Field Communication) گونه‌ای وسیله ارتباطی بی‌سیم بین دو دستگاه در نزدیکی یکدیگر است که در فاصله‌های کوتاه چند سانتی متری کاربرد دارد.
یکی از مهترین کاربردهای NFC کیف پول موبایلی است .
شما با نزدیک کردن گوشی مجهز به NFC خود به دستگاه کارتخوان مجهز به NFC فروشگاه ، پرداخت خود را به سادگی انجام میدهید .

NFC
شاید این سوال برایتان پیش بیاید که چرا از بلوتوث و وایفا استفاده نکنیم ؟
جواب این سوال ، مصرف کمتر انرژی و امنیت بالای NFC می باشد .

ان-اف-سی

کاربردهای NFC :
- پرداخت از طریق NFC
- قفل و باز کردن درب اتومبیل یا درب منزل
- چاپ مستقیم از طریق موبایل و تبلت از طریق پرینترهای مجهز به این فناوری
- انتقال چند رسانه از موبایل به تلویزیون های مجهز به NFC
- شارژ گوشی موبایل و انتقال صدای موبایل به اسپیکر
- اشتراک گذاری اطلاعات
- استفاده در تبلیغات شهری برای معرفی محصولات
- دریافت بلیط یا کارت پرواز


وضعیت NFC در ایران :

NFC ایرانسل :


این سرویس کیف پول ایرانسل است که به زودی برای هم میهنان فعال خواهد شد به مشتری این امکان را میدهد که توسط موبایلش پرداخت های خود را انجام دهد
مثلا برای پرداخت کرایه اتوبوس و مترو به جای دادن پول نقد یا کارت مخصوص مترو و اتوبوس ، موبایلش را نزدیک کارتخوان نزدیک میکند و میرود و همچنین میتواند پرداخت های خود را از فروشگاهها را انجام دهد .

NFC همراه اول :

NFCهمراه-اول
سرویس NFC همراه اول کاملا با NFC ایرانسل متفاوت است . در این سرویس نیازی به سیمکارت یا NFC نیست . در واقع این سرویس یک تگ است که کاربر پشت گوشی خود میچسباند و
 میتواند از این سرویس استفاده کند . در حال حاضر کاربر برای شارژ این تگ باید به باجه های شارژ کارت مترو و اتوبوس مراجعه کند ولی در آینده ای نزدیک امکان شارژ از طریق حساب جیرینگ کاربر نیز فراهم میشود .


اکثر گوشی های هوشمند جدید به این فناوری مجهز شده اند اما گوشی هایی که فاقد NFC هستند می توانند با چسباندن آنتن NFC به پشت باتری گوشی خود ، از این تکنولوژی استفاده کنند .
در این مقاله به صورت خلاصه به بیان کلی فناوری (NFC) پرداخته شد و امکان دارد توضیحات بیشتر از حوصله مخاطبان 19 کالا خارج باشد .

همیشه روشن !


Always On Display

قابلیت همیشه روشن (Always On Display) یکی از خصوصیات بارز پرچمداران جدید سامسونگ
و ال جی یعنی گلکسی S7 اج ، S7 و G5 می باشد .
به کمک این قابلیت ، شما میتوانید بدون روشن کردن نمایشگر و مصرف باتری، اطلاعات ضروری
و مفیدی مانند تاریخ ، زمان ، مقدار شارژ باتری و اعلان ها را روی نمایشگر مشاهده کنید .
مصرف باتری این قابلیت تقریبا ساعتی کمتر از 1 درصد می باشد .
در ضمن امکان تنظیم نور صفحه و تعیین رنگ نوشته‌ها در این قابلیت وجود دارد.

در ضمن نرم افزاری نیز وجود دارد که گوشی های اندرویدی شما را به این امکان مجهز میکند
اما نمایشگر شما باید از تکنولوژی Amoled یا IPS بهره ببرد زیرا کاربرانی که با نمایشگر
TFT از این قابلیت استفاده کرده اند از مصرف باتری زیاد این قابلیت شکایت داشتند
دلیل این امر عدم توانایی تکنولوژی TFT در خاموش کردن پیکسل ها را ندارد و تفاوتی
بین فعال شدن این برنامه و روشن بودن صفحه نمایش در حالت عادی وجود ندارد.

توجه :
متاسفانه با استفاده از این اپ ، امکان سوختن پیکسل ها به در صفحه نمایش های امولد وجود دارد به عبارتی
اگر تصویری در این نوع نمایشگرها به صورت طولانی و ثابت نمایش داده شود ، احتمال زیادی دارد که پیکسل ها
به صورت نیمه سوخته بیاید و اثر آن را در تمام بخش های نمایشگر قابل مشاهده باشد .

آپدیت جدید MIUI

آپدیت جدید MIUI 8.2 به کدام‌یک از گوشی‌های این شرکت تعلق می‌گیرد؟

شیائومی تصمیم گرفته مدل Mi5 را به عنوان اولین دارنده‌ی اندروید 7 معرفی کند. Mi5 هنوز بهترین گوشی تولید شده توسط شیائومی محسوب می‌شود و کاملاً منطقی است که قبل از سایر مدل‌ها به اندروید 7 آپدیت شود. همچنین شایع شده که MIUI 9 روی اندروید 7 منتشر خواهد شد.

اما شیائومی سایر مدل‌های گوشی خود را نیز فراموش نکرده!

شیائومی برای بقیه‌ی مدل‌ها، MIUI 8.2 را آماده نموده و تاریخ انتشار آن نیز امروز 16 فوریه 2017 (28/11/1395) می‌باشد.

دو روز قبل کانال رسمی شیائومی اطلاع داد که خبر خوبی برای 100 میلیون کاربر گوشی های موبایل شیائومی در راه است و دیروز نیز با انتشار تصویری MIUI 8.2 را برای 16 فوریه 2016 ساعت 10 صبح به وقت محلی اعلام نمود.

از 200 میلیون کاربر MIUI، در مرحله‌ی اول، نیمی از آن‌ها یعنی تقریبا 100 میلیون کابر MIUI 8.2 را دریافت خواهند کرد. متأسفانه کانال رسمی MIUI اطلاعات بیشتری منتشر نکرده، ولی حدس و احتمال بر این است که این 100 میلیون کاربر مذکور شامل مدل‌های معروف و پرفروش‌تر خواهند بود و در مورد سایر کاربران نیز باید منتظر اخبار جدید باشند.

همچنین در مورد اندروید 7، باید منتظر اخبار دقیق‌تر از تصمیم شیائومی بود که اندروید 7 به کدام مدل‌ها تعلق خواهد گرفت .

به زودی اخبار دقیق تر و معتبر توسط 19 کالا در اختیار شما قرار خواهد گرفت .

لینک دانلود و اطلاعات بیشتر   MUMI 8.2

http://en.miui.com/thread-508000-1-1.html

معرفی شیائومی

شیائومی یک شرکت الکترونیک خصوصی است که مرکز آن در شهر پکن چین قرار دارد . این شرکت یکی از بزرگترین شرکت در زمینه طراحی ، توسعه و فروش گوشی های هوشمند ، اپلیکشن ها و لوازم مصرفی الکترونیک است .
امروزه محصولات شیائومی سهم زیادی از بازار چین و سهم خوبی در بازار جهانی دارد . بنیانگذار شرکت شیائومی " لی جون " است. بنا بر اعلام مجلهٔ فوربز که یکی از مشهورترین مجله های اقتصادی جهان است  "لی جون" در فهرست ثروتمندترین مردان چین در رده 23 این لیست قرار دارد.


این شرکت از ابتدای انتشار اولین گوشی‌های هوشمند در ماه اوت ۲۰۱۱، سهم فوق العاده ای از بازار را در چین به دست آورد و آن را به طیف وسیع تری از لوازم الکترونیکی مصرفی گسترش داد.
شیائومی تا این تاریخ بیش از ۳۰۰۰ کارمند، به طور عمده در چین، مالزی، سنگاپور، استخدام کرده و در حال گسترش به کشورهای دیگر مانند هند و اندونزی است.
در اکتبر 2014 فروشگاه اپلیکشن اختصاصی شیائومی تاسیس شد و توانست در عرض چند ماه رقم دانلود بالایی را به خود اختصاص دهد. در نوامبر 2014 ، شیائومی به مناسبت 10 میلیاردمین دانلودی که از اپ استور خود صورت گرفت
جشن ویژه ای برپا کرد و طبق آمار توسعه دهندگان اپ استور شیائومی توانستند درآمدی 60 میلیارد دلاری از این فروشگاه کسب کنند.
در همان سال شیائومی دستبند سلامت Mi band را روانه بازار کرد که با استقبال بیشماری روبرو شد . این دستبند بر اساس برنامه های مراقبت پزشکی طراحی شده است . نظارت بر کیفیت خواب، حسگر شتاب سنج، اتصال به تلفن همراه
از طریق بلوتوث، آلارم دهی و ضد آب بودن از مشخصات بارز دستبند سلامتی می بند است.
پرچمدار گوشی هوشمند شیائومی Mi 5s است این گوشی جدید نمایشگر 5.15 اینچی دارد و از پردازنده اسنپدراگون 820، 4 گیگابایت حافظه رم در مدل 128 گیگابایتی و باتری 3000 میلی‌آمپرساعتی بهره می‌برد که با قیمتی بسیار پایین تر از رقبایش با سخت افزار های مشابه ، به فروش می رسد . خرید محصولات شیائومی ، انتخابی است که هیچوقت از آن پشیمان نمی شوید و تمام محصولاتی که وارد بازار ایران شده اند از قیمت مناسب و ارزش خرید بالایی برخوردار هستند.
بر خلاف باور عموم هموطنان عزیزمان در مورد محصولات چینی ، شیائومی این تابو شکنی را انجام داده است و خط مش آن کیفیت عالی و امکانات بالا با قیمت مناسب است و یکی از بهترین گزینه های برای خرید گوشی و دیگر محصولات الکترونیکی، به یقین شیائومی است.

فروشگاه اینترنتی 19 کالا - فروش گوشی شیائومی

فروشگاه اینترنتی 19 کالا

درباره فروشگاه اینترنتی 19 کالا :

تلاش ما ارائه بهترین قیمت ها و بهترین و کاملترین توضیحات به مشتریان از طریق تولید و ارایه محتوای کامل تر و صادقانه تر برای هر محصول می باشد و تمرکز ما بر معرفی و پیشنهاد کالاهایی به قیمت بسیار رقابتی و کارآیی بالاتر می باشد ( که به اصطلاح ارزش خرید بالاتری نسبت به کالاهای مشابه دارند ) و برای تحقق این اهداف نسبت به شناسایی و تامین کالاهای متفاوت با ارزش خرید بالا اقدام می نماییم .

مدیریت 19 کالا

www.19kala.com