وبلاگ فروشگاه اینترنتی 19 کالا

وبلاگ فروشگاه اینترنتی 19 کالا

این وبلاگ متعلق به فروشگاه اینترنتی 19 کالا می باشد ، در این وبلاگ اخبار از فناوری و اپلیکشن های موبایل خاص قرار داده شود .www.19kala.com
وبلاگ فروشگاه اینترنتی 19 کالا

وبلاگ فروشگاه اینترنتی 19 کالا

این وبلاگ متعلق به فروشگاه اینترنتی 19 کالا می باشد ، در این وبلاگ اخبار از فناوری و اپلیکشن های موبایل خاص قرار داده شود .www.19kala.com

گلکسی نوت 10 و نوت 10 پلاس؛ آغازگر فصل جدیدی برای سامسونگ

کهکشانی‌ها در رویداد جدیدی میزبان دو عضو جدید از این خانواده بودند، گوشی‌هایی که گفته می‌شود به لحاظ امکانات سخت افزاری و نرم افزاری می‌توانند نقطه‌ی عطفی در تاریخ این شرکت به حساب بیایند. اندازه نمایشگر این دو مدل دست مخاطب را بازگذاشته که بین گلکسی نوت 10 با صفحه نمایش 6.3 اینچی و رزولوشن +FHD یا گلکسی نوت 10 پلاس با اندازه 6.8 اینچ و رزولوشن +QHD انتخاب کند. 
 
هارمونی در طراحی اولین نکته‌ایست که در این دو مدل به چشم می‌آید؛ حفره‌ی نمایشگر به وسط صفحه منتقل شده، سامسونگ این نوع طراحی را "سینماتیک اینفینیتی" نامیده، تا تقارن و زیبایی را در آن واحد شاهد باشید.
نکته‌ی قابل توجه دیگر اینکه این نمایشگرها به خاطر داشتن فناوری Dynamic Tone Mapping تصاویر را با وضوح، شفافیت و روشنایی بیشتری نشان خواهد داد. در این دو عضو جدید خانواده‌ی گلکسی دوربین اصلی سه گانه بوده و از لرزش‌گیر اپتیکال بهره‌مند هست. اما نکته‌ی برجسته در بخش دوربین آنها تجهیز به (ToF) حسگر زمان پروازست که کارایی آن تشخیص عمق پیشرفته برای ضبط تصاویر واقعی‌تر خواهد بود.
 
گلکسی نوت 10 و گلکسی نوت 10 پلاس معرفی شدند
 
در کنار این مورد مهم، از قابلیت 3D اسنکر نیز برخوردار هستند که اشیا با ابعاد 80 در 80 و ارتفاع 80 سانتیمتر را اسکن کرده و مدل سه بعدی آنها را خواهد ساخت. دوربین سلفی هر دو نیز 10 مگاپیکسل و توانایی فوکوس خودکار دارد. قلم S Pen که همراه با آنها عرضه شده به راحتی ویرایش تصاویر را ممکن می‌کند. جالب اینکه این قلم از فناوری LE یا همان بلوتوث کم مصرف برخوردارست.
 
گفته می‌شود در این دو محصول، فیلمبرداری 4K همراه با امکان بوکه کردن لایو وجود دارد؛ که امتیاز بزرگی به شمار می‌آید. اپلیکیشن Video Editor نیز پیش بینی شده تا کاربر به راحتی و به دلخواه ویدئوها را ویرایش کند. علاوه بر این، قلم به همراه اپلیکیشن Samsung Notes دست‌نوشته‌های خود را به متن تبدیل می کند. بخش سخت افزاری مورد مهم دیگری‌ست که باید بدان پرداخت؛ تعبیه چیپست اسنپدراگون ۸۵۵ مخصوص آمریکا و پردازنده‌ی جدید اگزینوس ۹۸۲۵ برای سایر نقاط جهانست. حذف جک 3.5 میلی‌متری و عرضه در دو نسخه 256 و 512 گیگابایتی در هر دو مدل، با قابلیت پشتیبانی از کارت حافظه تنها در نسخه پلاس از دیگر نکات مهمی است که باید بدان اشاره نمود.
خبر خوب سامسونگ برای گیمیرها استفاده از سیستم خنک کننده در نسخه پلاس است که علاوه بر عملکرد بهتر گوشی باعث برهم خوردن شکل ظاهری و افزایش ضخامت این مدل نشده است. منبع تغذیه این دو گوشی به ترتیب باتری با ظرفیت 3500 و 4300 میلی آمپری خواهد بود که از قابلیت فست شارژر 25 و 45 واتی نیز پیشتیبانی می‌کند.
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.