وبلاگ فروشگاه اینترنتی 19 کالا

وبلاگ فروشگاه اینترنتی 19 کالا

این وبلاگ متعلق به فروشگاه اینترنتی 19 کالا می باشد ، در این وبلاگ اخبار از فناوری و اپلیکشن های موبایل خاص قرار داده شود .www.19kala.com
وبلاگ فروشگاه اینترنتی 19 کالا

وبلاگ فروشگاه اینترنتی 19 کالا

این وبلاگ متعلق به فروشگاه اینترنتی 19 کالا می باشد ، در این وبلاگ اخبار از فناوری و اپلیکشن های موبایل خاص قرار داده شود .www.19kala.com

Mate 30 اولین گوشی هوآوی با تکنولوژی 5G

تکنولوژی 5 جی نهایی شده حال تنها یک شعار برای بازاریابی نیست و شرکت ها از سراسر جهان برنامه ریزی می کنند تا هر چه سریعتر اولین گوشی هوشمندی را که از این تکنولوژی پشتیبانی کند را روانه بازار کنند. براساس اسلایدی که از اجلاس تحلیلگران جهانی این شرکت چینی در شنزن منتشر شده است، شرکت هوآوی نیز برنامه دارد تا همانند سایر برند های مطرح موبایل در دنیا از اولین گوشی 5G خود در نیمه دوم سال 2019 رونمایی کند. علاوه بر این قبل از این نیز در خبرها مشخص شده بود که این شرکت برنامه دارد تا از هات اسپات موبایل 5G در سه ماهه دوم سال 2019 رونمایی کند.

 
 
تکنولوژی 5 جی هواوی
 

انتظار می رود که آن محصول و گوشی هوشمند هر دو از چیپست های باند پایه ساخته این شرکت استفاده کنند. در سال جاری این شرکت در کنفرانس بین المللی موبایل در بارسلونا از مودم Balong 5G01 رونمایی کرده است که می تواند در ساخت تکنولوژی هات اسپات 5G که راجع به آن بحث شد استفاده شود. با توجه به جدول زمان بندی H2 2019 فرض بر این است که نام این گوشی هوآوی که از تکنولوژی 5G استفاده خواهد کرد Mate 30 باشد. ممکن است که امسال نیز سری میت نیز همانند سری پی از 10 به 20 جهش داشته باشند.

شیائومی می بند 3 سهوا نشان داده شد

همان طورکه اخیرا در خبرها شنیده اید اخیرا شرکت شیائومی از یکی دیگر از مدل های پرچم دار گوشی شیائومی به نام شیائومی بلک شارک رونمایی کرده است. این گوشی با هدف اجرای بازی ها طراحی شده و علاوه بر طراحی زیبا و منحصر خود عملکرد بی نظیری در ارائه بازی ها داشته و به این منظور طرحی شده است. به علاوه از دوربین دوگانه 20 مگاپیکسلی و دوربین سلفی 20 مگاپیکسلی نیز برخوردار است. اخیرا تصاویری از مراسم رونمایی رسمی گوشی Xiaomi Black Shark منتشر شده است که دستبند شیائومی می بند 3 را روی دست یکی از کارکنان شرکت شیائومی نشان را نشان می دهد.

 

تصویر واقعی شیائومی می بند 3

 

در تصاویری که از معرفی گوشی شیائومی بلک شارک منتشر شده است به صورت سهوا دستبند شیائومی می بند 3 رونمایی شده است. زمانی که  مدیر عامل شرکت شیائومی لی جون در حال بررسی گوشی هوشمند جدید بود دستبند می بند 3 سهوا روی دست او نشان داده شد. از عکس های منتشر شده می توان فهمید که این دست بند همانند ورژن های قبلی خود مثل شیائومی می بند 1 و شیائومی می بند 2 از یک بند لاستیکی بسیار راحت استفاده کرده به نظر می رسد که صفحه نمایش این دست بند نیز در مقایسه به نحو قابل توجه ای افزایش یافته است؛ که نشان می دهد این Xiaomi Mi Band 3 از یک صفحه نمایش OLED بزرگتر استفاده خواهد کرد. کناره های شیشه صفحه نمایش نیز حالت خمیده داشته و به طرفین خم شده که با خمیدگی بند لاستیکی ترکیب شده است.


 

تصویر واقعی شیائومی می بند 3

 

در رابطه با خصیصه های احتمالی این دستبند می توان گفت که از سنسور ضربان قلب استفاده کرده و همانند برخی دیگر از گجت های سلامت شیائومی دارای GPS و شتاب سنج نیز خواهد بود. به احتمال زیاد دستبند می بند 3 از بلوتوث نسخه 4.2 نیز پشتیبانی خواهد کرد. یکی دیگر از خصیصه های منحصر به فرد این دست بند این است که از گواهنامه IP67 مقاومت در برابر گرد خاک و آب برخوردار است. علاوه بر این گفته می شود این احتمال نیز وجود دارد که در این دستبند سلامتی یک موتور ویبره نیز گنجانده شود. با توجه به اینکه مدیر عامل این شرکت این دست بند را در اختیار داشته می توان حدس زد که عرضه این گجت پوشیدنی نزدیک است.

تولید Comet Xiaomi و Xiaomi Sirius در آینده نزدیک

چندی می شود که شرکت کوالکام چیپست جدید خود که مبتنی بر پلت فورم هوش مصنوعی بوده را رونمایی کرده است. این چیپست اسنپدراگون 700 نام دارد که تمام قابلیت های هوش مصنوعی سری 800 را در یک مجموعه جمع کرده است. از طرفی دیگر دو مدل جدید گوشی شیائومی نیز در برخی از سایت های خبری دیده شده اند که با نام کدی Comet و Sirius نامگذاری شده اند. اطلاعات اولیه ای که پیرامون این دو گوشی منتشر شده است این است که هر دو آنها از چیپست Snapdragon 710 استفاده خواهد کرد که در واقع قسمتی از سری های AI-focused 700 در نظر گرفته می شود.


 

گوشی های جدید شیائومی

 

تاکنون بیشتر خصیصه های این دو گوشی مشابه است. هر دو این گوشی ها دارای پنل OLED و صفحه نمایش همیشه روشن بوده و سیستم عامل هر دو آنها نیز Android 8.1 Oreo است. همچنین هر دو آنها دو سیم کارت بوده و از یک باتری 3,100 میلی آمپری استفاده خواهند کرد و دارای بلستر مادون قرمز بوده در حالی که NFC در این گوشی ها دیده نمی شود. تنها تفاوتی که میان این دو گوشی وجود دارد این است که مدل Sirius از بریدگی صفحه نمایش برخوردار بوده و دوربین سلفی آن نیز قابلیت حالت پرتره دارد. رزولوشن و اطلاعات مرتبط با صفحه نمایش این دو نیز هنوز مشخص نشده است. هر دو آنها از یک نوع چیپست استفاده کرده و پردازنده 8 هسته آنها نیز دارای دو هسته Kryo(بر پایه Cortex-A75) و 6 هسته A55 است. عملکرد آنها نیز میانگین عملکرد چیپست های Snapdragon 660 و flagship 845 است. گوشی شیائومی می میکس 2 اس اولین گوشی شیائومی است که از چیپست اسنپدراگون 845 استفاده کرده است. در روز های آتی اخبار بیشتری را از این گوشی ها در اختیار شما قرار خواهیم داد.

نسخه جدید بک بری کی وان با دوربین دوگانه

برند بلک بری با بهره گیری از یک زندگی جدید تحت مالکیت تکنولوژی TCL بهره می برد. سال گذشته با شاهد تولد دوباره گوشی های هوشمند با صفحه کلید QWERTY در گوشی بلک بری کی وان بوده ایم. در میان مدل های مختلف گوشی بلک بری گوشی بلک بری کی وان از جمله مدل های خوب و پرطرف دار این برند محسوب می شود، حال مشخص شده است که نسخه جدید این گوشی نیز در راه است. طبق تصاویر منتشر شده از (SIPO) مشخص شده است که نسخه جدید گوشی بلک بری کی وان BlackBerry Athena نامیده شده و دوربین اصلی آن نیز دوگانه است.


نسخه جدید بلکبری کی وان با دوربین دوگانه


بلک بری آنتا به نظر می رسد که از فرمول ساخت بلک بری کی وان استفاده کرده است. کلید راحتی یا Convenience key در قسمت وسط لبه راست این گوشی قرار گرفته است در حالی که این کلید در گوشی blackberry keyone در لبه چپ جای داده شده است. به نظر می رسد که پنل جلو این گوشی نیز نسبت 3:2 را حفظ کرده و کلید های ناوبری اندروید در زیر آن تنظیم شده در زیر آن نیز صفحه کلید QWERTY قرار گرفته که بسیار ساده به نظر می رسد.

 

 

بلک بری آتنا نسخه جدید گوشی بلک بری کی وانبلک بری آتنا

 

در قسمت پایین این صفحه نمایش نیز اسپیکر به همراه پورت شارژ USB-C قرار گرفته است. در حالی که جک 3.5 میلی متری صدا در قسمت لبه بالایی این گوشی قرار گرفته است. همچنین تنها یک دوربین سلفی در پنل جلو به چشم می خورد. جنس بدنه این گوشی نیز از بالا تا پایین از جنس پلاستیک بوده و که لوگو بلک بری بر روی آن طراحی شده شده است.


Huawei Honor 10 با فنآوری سنسور اثر انگشت روی صفحه نمایش

مدل های سری آنر گوشی هوآوی از جمله مدل های بسیار خوب این برند هستند.  حال یکی از جدیدترین مدل از این گوشی در راه است. بر اساس گزارشات تاکنون منتشر شده مشخص شده است کهگوشی هوآوی آنر 10 در 19 آوریل به صورت رسمی معرفی خواهد شد؛ اما تا به امروز اطلاعات زیادی از این گوشی منتشر نشده است. امروز از برخی از سایت های خبری تصویری از این گوشی منتشر شده است که نشان می دهد گوشی Honor 10 با سنسور اثر انگشت روی صفحه نمایش عرضه خواهد شد این احتمال از این واقعیت ناشعت می گیرد که تاکنون تصاویری که از این گوشی منتشر شده فاقد سنسور اثر انگشت روی پنل عقب بوده و از طرفی نیز هیچ گوشی هوشمند پرچم داری وجود ندارد که فاقد سنسور اثر انگشت باشد بنابرین به احتمال زیاد این سنسور روی صفحه نمایش این گوشی قرار داده خواهد شد.

گوشی هوآوی آنر 10


اطلاعات دیگری که از این گوشی منتشر شده است نشان می دهد که پنل پشتی این گوشی یک شیشه 3D بوده و لنزهای دوگانه 1:1.6/27 ASPH” نشان می دهد که این گوشی دارای دوربین مشابه به دوربین استفاده شده در گوشی های Mate 10 و Mate 10 Pro است. گرچه تاکنون اطلاعات زیادی از این گوشی پرچم دار منتشر نشده است اما برخی از اخبار غیر رسمی منتشر شده نشان می دهد که این گوشی از چیپست ساخت شرکت هوآوی به نام Kirin 970 استفاده خواهد کرد. حافظه داخلی 256 و رم آن 6 گیگابایت خواهد بود. علاوه بر این صفحه نمایش آن نیز 5.8 اینچی خواهد بود.