وبلاگ فروشگاه اینترنتی 19 کالا

وبلاگ فروشگاه اینترنتی 19 کالا

این وبلاگ متعلق به فروشگاه اینترنتی 19 کالا می باشد ، در این وبلاگ اخبار از فناوری و اپلیکشن های موبایل خاص قرار داده شود .www.19kala.com
وبلاگ فروشگاه اینترنتی 19 کالا

وبلاگ فروشگاه اینترنتی 19 کالا

این وبلاگ متعلق به فروشگاه اینترنتی 19 کالا می باشد ، در این وبلاگ اخبار از فناوری و اپلیکشن های موبایل خاص قرار داده شود .www.19kala.com

مقایسه گوشی های میان رده سری A سامسونگ در سال 2019

19kala

 

از همان ابتدای سال 2019 سامسونگ تهاجمی ظاهر شده و توانسته با دو خط تولید متفاوت توجه عده کثیری از کاربران را به خود جلب کند اما یک نکته در رابطه با استراتژی سامسونگ روشن است و آن این است که این شرکت تهاجمی ظاهر شده تا از این طریق بتواند سهم مهمی از بازار میان رده  را به خود اختصاص دهد و بتواند در بخش میان رده با سایر شرکت های مطرح مثل شیائومی و غیره رقابت کند. در واقع این غول بزرگ کره ای با به کارگیری امکانات متفاوت توانسته است سلیقه عده زیادی از کاربران را تحت پوشش قرار داده و نیاز آنها را برآورده کند. 

 

با عرضه سری M سامسونگ ثابت کرد که می داند چگونه میان رده های مطرح را تولید کند. حال یک بار دیگر با عرضه سری A سال 2019 این امر ادامه پیدا کرده است. تا به امروز Galaxy A بر تولید گوشی هایی تمرکز داشته که دارای امکانات عالی بوده و در رتبه بعد از پرچم دار سری اس و سری نوت قرار می گرفتند اما این بار و در سال 2019 سامسونگ تصمیم گرفته که این خط تولید را به برخی از میان رده ها هم اختصاص دهد. ابتدا گوشی های گلکسی ای 10 و گلکسی ای 50 و گلکسی ای 30 عرضه شده سپس مدل های ای 70 و ای 40 به این چند مدل اضافه شده اند. در ادامه به معرفی و مقایسه این چند مدل خواهیم پرداخت.

 

1- سامسونگ گلکسی ای 70

  • صفحه نمایش: Super AMOLED با اندازه 6.7
  • پردازنده: Snapdragon 675
  • باتری: لیتیوم پلیمری 4500 میلی آمپر

 

19kala

 

گلکسی ای 70 شاید آخرین نسخه ای باشد که کالکشن گوشی های سری A سال 2019 را تکمیل می کند و به لطف نمایشگر 6.7 خود بزرگترین مدل سری A تا به امروز به حساب می آید. نوع پنل Super AMOLED بوده و کیفیت تصویر Full HD+ و رزولوشن 2400 × 1080 پیکسل و بریدگی یا ناچ Infinity U از جمله نقاط مثبت و برجسته این مدل در نظر گرفته می شود. علاوه بر این دارای بزرگترین ظرفیت باتری است که تکنولوژی فست شارژ آن حتی سریع تر از گلکسی اس 10 عمل می کند.

دوربین آن هم بزرگترین اندازه مگاپیکسل را در بین گوشی های سامسونگ تا به امروز داشته و همانند  سنسور اثر انگشت زیر صفحه نمایش جای داده شده است. سامسونگ به طور سریع به پردازنده آن اشاره نکرده اما به احتمال زیاد تراشه Qualcomm Snapdragon 675 را به خدمت خواهد گرفت. یکی دیگر از نقاط برجسته ای که این مدل دوربین را از سایر متمایز می سازد دوربین سه گانه ای بوده که بزرگترین اندازه مگاپیکسل را دارد، سنسور اصلی 32 مگاپیکسل با دیافراگم f/1.7 است و از یک لنز اولترا واید 8 مگاپیکسل با دیافراگم f/2.2 به همراه یک سنسور ثبت عمق 5 مگاپیکسلی دیگر نیز برخوردار است. بریدگی U شکل در اینجا میزبان یک سنسور 32 مگاپیکسلی با دیافراگم f/2.0 است. 



ادامه خبر: www.19kala.com

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.