وبلاگ فروشگاه اینترنتی 19 کالا

وبلاگ فروشگاه اینترنتی 19 کالا

این وبلاگ متعلق به فروشگاه اینترنتی 19 کالا می باشد ، در این وبلاگ اخبار از فناوری و اپلیکشن های موبایل خاص قرار داده شود .www.19kala.com
وبلاگ فروشگاه اینترنتی 19 کالا

وبلاگ فروشگاه اینترنتی 19 کالا

این وبلاگ متعلق به فروشگاه اینترنتی 19 کالا می باشد ، در این وبلاگ اخبار از فناوری و اپلیکشن های موبایل خاص قرار داده شود .www.19kala.com

بهترین گوشی های میان رده در سال 2018

گرچه انواع مختلفی از گوشی پرچم دار با امکانات جالب توجه عرضه شده که ممکن است هر کاربری را وسوسه کند اما واقعیت این است که قیمت آنها بسیار زیاد است در حالی که برخی افراد نمی خواهد هزینه زیادی را برای خرید یک دستگاه موبایل بپردازند. از طرفی تا قبل از این، مقدار زیادی از گوشی های ارزان قیمت بازار آن طور که باید، نتوانسته اند رضایت مشتریان را جلب کند. خبر خوب این است که اکنون قیمت کم به معنای کیفیت پایین یک محصول نیست چه بسا گوشی های میان رده زیادی وجود دارد که از امکانات یک گوشی پرچمدار برخوردار هستند. امروزه این میان رده ها از امکانات خوبی برخوردار بوده و ما می توانیم روی این محصولات حساب کنیم. در واقع شرکت های سازنده به منظور تامین این نیاز توانسته اند خصیصه های سخت افزاری برخی از پرچم داران را با وجود قیمت بسیار کم در مدل های میان رده خود بگنجانند. گرچه ممکن است از نظر کیفیت ساخت و دوربین ها با این محصولات تفاوت هایی داشته باشند اما بدون بدون شک با قیمت تمام شده کمتر ارزش خرید بالایی دارند. در ادامه به 10 عدد از این میان رده های خوب اشاره خواهیم کرد:

 

1- آنر 10

چیپست Hisilicon Kirin 970

• باتری لیتیوم پلیمری 3400 میلی آمپر با پشتیبانی از شارژ سریع

• دوربین 16+24 مگاپیکسل- دوربین سلفی 24 مگاپیسکل

آنر 10 بهترین میان رده های بازار

 

گرچه باتری استفاده شده در گوشی آنر 10 در مقایسه با بسیاری از گوشی های هم رده خود چیز زیادی برای گفتن ندارد اما امکانات دیگری چون کیفیت ساخت و صفحه نمایش و حتی دوربین ها در حد پرچم داری است که می تواند دو برابر آن قیمت داشته باشد. به علاوه اینکه رنگ های بسیار جذاب و خیره کننده ای نیز دارد. عملکرد نرم افزاری آن عالی بوده و 128 گیگابایت حافظه جهت ذخیره سازی اطلاعات برای شما ارائه شده و به علاوه عملکرد روانی هم دارد. جک 3.5 میلی متری هدفون و درگاه دوگانه سیم کارت به همراه طراحی جذاب، آن را اصطلاحا به پادشاه میان رده ها تبدیل کرده است.

2- موتو جی 6

•  چیپست Qualcomm SDM450 Snapdragon 450

• باتری لیتیوم یونی 3000 میلی آمپر با پشتیبانی از شارژ سریع

12+5  مگاپیکسل- دوربین سلفی 8 مگاپیکسل

موتو جی 6 میان رده بسیارخوب

 

گرچه Moto G6 ممکن است ضد آب نباشد اما به جای آن از پوشش ضد آب برخوردار بوده و با امکاناتی چون صفحه نمایش عالی، دوربین های دوگانه و طول عمر خوب و حسگر اثر انگشت در رتبه دوم قرار می گیرد.

 

3- ایسوس زنفون 5

چیپست Qualcomm SDM636 Snapdragon 636  

• باتری لیتیوم یونی 3300 میلی آمپر با پشتیبانی از شارژ سریع

• دوربین اصلی 12+8 مگاپیکسل – دوربین سلفی 8 مگاپیکسل

ایسوس زنفون 5 از جمله میان رده های خوب بازار

 

همانند بسیاری از گوشی هایی که از آیفون ایکس تقلید کرده اند ایسوس زنفون 5 نیز شباهت بسیاری به آن دارد. از طراحی ماژول دوربین های عقب و پنل پشت شیشه ای گرفته تا لبه های فلزی منحنی شکل همه شبیه به گوشی آیفون 10 بوده در حالی که قیمت پرچم دار اپل سه برابر آن است. امکانات داخلی آن میان رده بوده اما به طور کلی عملکرد بسیار روان و پر سرعتی را برای کاربران معمولی از خود نشان داده است. در حالی که دوربین آن یکی از بهترین دوربین ها در این کلاس نیست اما به لطف برخورداری از برخی ترفندهای نرم افزاری با قابلیت هوش مصنوعی می تواند تصاویر جذابی را خلق کند. بزرگترین رقیب آن آنر 10 با ظاهری مشابه و امکانات بالاتر است که قیمت بالاتری نسبت به آن دارد. این میان رده با صفحه نمایش 6.2 اینچی برای آن دسته از افرادی که به دنبال پنل بزرگ و تماما صفحه نمایش هستند ایده ال است.

4- سامسونگ گلکسی ای 8

چیپست Exynos 7885 Octa

• دوربین اصلی 16 مگاپیکسلی- دوربین سلفی 16+8 مگاپیکسل

• باتری لیتیوم یونی 3000 میلی آمپر با پشتیبانی از شارژ سریع

سامسونگ گلکسی ای 8

 

ای 8 می تواند نسخه مینی گوشی سامسونگ گلکسی اس 8 در نظر گرفته شود. وجود ویژگی های طراحی و امکانات پرچم داران در یک موبایل ارزان قیمت تر، A8 را به یکی از بهترین آپشن های میان رده خصوصا برای علاقمندان به برند سامسونگ تبدیل کرده است.

 

5- آنر ویو 10

چیپست HiSilicon Kirin 970

• دوربین اصلی 16+20 مگاپیسکل- دوربین سلفی 13 مگاپیکسل

• باتری لیتیوم پلیمری 3750 میلی آمپر با پشتیبانی از شارژ سریع

آنر ویو10 بهترین میان رده هوآوی

 

یکی از میان رده های بسیاری عالی خانواده آنر گوشی View 10 است. ویو 10 نیز امکانات بسیار خوبی داشته و قیمت پایینی هم دارد. از نظر ظاهری این میان رده به گوشی Honor 8 Pro شباهت دارد. به جای برخورداری از پنل شیشه ای این دستگاه از اندروید آرئو و نرم افزار هوش مصنوعی برخوردار است. اگر به دنبال امکاناتی چون دوربین های دوگانه و صفحه نمایش بزرگ هستید این دستگاه قطعا می تواند گزینه خوبی به حساب آید.

 

6- آنر پلی

• چیپست Hisilicon Kirin 970

• دوربین اصلی 16+2 مگاپیکسل – دوربین سلفی 16 مگاپیکسل

• باتری لیتیوم یونی 3750 میلی آمپر با پشتیبانی از قابلیت شارژ سریع

آنر پلی از جمله میان رده های خوب هوآوی

 

گرچه صفحه نمایش آن همانند نمایشگر رقبای آن مثل Asus ROG و Razer Phone نیست اما آنر پلی عملکرد بالاتری را نسبت به هر کدام از آنها از خود نشان داده است. از این رو می توان آن را به عنوان یک گزینه مقرون به صرفه، به علاقمندان به بازی پیشنهاد کرد. امکانات آن مشابه به آنر 10 است. حتی اگر گیمیر هم نباشید، به دلیل اینکه عملکرد یک پرچم دار را با حداقل قیمت دارا است می تواند یکی از گوشی های خوب بازار به حساب آید.

7- سامسونگ گلکسی ای 6

• چیپست Exynos 7870 Octa 

• دوربین اصلی 16 مگاپیکسل-دوربین سلفی 16 مگاپیکسل

• باتری لیتیوم یونی 3000 میلی آمپر

سامسونگ گلسی ای 6 بهترین گوشی میان رده سامسونگ

 

Galaxy A6 یک گوشی میان رده مقاوم بوده که طراحی و امکانات سامسونگ را با قیمتی باورنکردنی برای شما ارائه داده است. از جمله ویژگی برجسته آن می توان به عملکرد خوب، دوربین های عالی و طراحی زیبا اشاره کرد. ای 6 با این قیمت و امکانات برای علاقمندان به برند سامسونگ گزینه بسیار خوبی است اما اگر برند دیگری به غیر از سامسونگ را مد نظر داشته باشید Moto G6 می تواند امکانات بهتری( رزولوشن بالاتر و حافظه ذخیره سازی بیشتر) را با حداقل قیمت ارائه دهد.

 

8- نوکیا 6(2018) یا نوکیا 6.1

• چیپست Qualcomm SDM630 Snapdragon 630

• دوربین اصلی16 مگاپسکل- دوربین سلفی 8 مگاپیکسل

• باتری لینیوم یونی 3000 میلی آمپر با پشتیبانی از شارژ سریع

نوکیا 6.1 از جمله میان رده های خوب بازار

 

یکی از محصولات مقاوم و مستحکم سال 2018 محسوب می شود به علاوه اینکه طراحی زیبایی هم دارد. از جمله ویژگی های منحصر به فرد این محصول برخورداری از نسخه خام نرم افزار گوگل است. برنامه Android One به روز رسانی های منظم و به موقع تا 2 سال را در نوکیا 6.1 تضمین می کند. صفحه نمایش آن 5.5 اینچی بوده و در طراحی آن نسبت 18:9 به کار گرفته شده است. پردازنده آن Snapdragon 630 بوده و به خوبی از پس کارهای متدوال روزانه بر می آید.

9- نوکیا 8

• چیپست Qualcomm MSM8998 Snapdragon 835

• دوربین اصلی 13+13 مگاپیکسل- دوربین سلفی 13 مگاپیکسل

• باتری لیتیوم یونی 3090 میلی آمپر با پشتیبانی از شارژ سریع

نوکیا 8 میان رده ای پرقدرت

 

یکی از ویژگی های برجسته نوکیا 8 تراشه پرقدرت آن است این گوشی به تراشه Snapdragon 835 مجهز شده است. علاوه بر این، از امکانات سخت افزاری جذاب و صفحه نمایش بسیار خوبی هم برخوردار است. این محصول جایگزین ارزان قیمت و بسیار خوب در مقابل بسیاری از گوشی های گران قیمت موجود در بازار در نظر گرفته می شود. کارت حافظه جانبی جهت ارتقاء حافظه، دوربین های دوگانه و جدیدترین نسخه سیستم عامل از جمله ویژگی هایی است که این دستگاه را به یکی از آپشن های مقرون به صرفه و با ارزش تبدیل می کند.

 

10- موتو جی 5 اس پلاس

• چیپست Qualcomm MSM8953 Snapdragon 625

• دوربین 13+13 مگاپیکسل- دوربین سلفی 8  مگاپیکسل 

• باتری لیتیوم یونی 3000 میلی آمپر با پشتیبانی از شارژ سریع

متو جی 5 اس پلاس بهترین میان رده موتورلا

 

موتو جی 5 اس پلاس هم با قیمت بسیار خوبی که دارد می تواند گزینه خوبی در میان گوشی های میان رده در نظر گرفته شود.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.