وبلاگ فروشگاه اینترنتی 19 کالا

وبلاگ فروشگاه اینترنتی 19 کالا

این وبلاگ متعلق به فروشگاه اینترنتی 19 کالا می باشد ، در این وبلاگ اخبار از فناوری و اپلیکشن های موبایل خاص قرار داده شود .www.19kala.com
وبلاگ فروشگاه اینترنتی 19 کالا

وبلاگ فروشگاه اینترنتی 19 کالا

این وبلاگ متعلق به فروشگاه اینترنتی 19 کالا می باشد ، در این وبلاگ اخبار از فناوری و اپلیکشن های موبایل خاص قرار داده شود .www.19kala.com

پشتیبانی شیائومی می مکس 3 از قابلیت شارژ بی سیم و اسکنر عنبیه




در آستانه کنگره بین الملی موبایل در بارسلونا شایعات فراوانی پیرامون مدل های گوشی شیائومی وجود دارد. گفته می شود که این شرکت علاوه بر گوشی های هوشمند Mi Mix 2S،Mi 7 گوشی های دیگری را نیز روانه بازار خواهد کرد. یکی از این گوشی ها نسخه بعدی فبلت شیائومی می مکس 2 می باشد که در ماه می 2017 روانه بازار شد. اسنادی که از فایل های سیستمی این کارخانه کشف شده است نشان می دهد که گوشی شیائومی می مکس 3 به احتمال زیاد با شارژ بی سیم و اسکنر عنبیه عرضه خواهد شد. 
اخبارهایی تاکنون منتشر شده نشان می دهد که این گوشی ممکن است با صفحه نمایش بزرگتر از 7 اینچ به بازار آید همچنین جدای باتری 5500 میلی آمپری آن احتمالا دارای یک دوربین دوگانه در عقب بوده و از چیپست Snapdragon 630 و پردازنده هشت هسته ای استفاده خواهد کرد. در سال گذشته شرکت شیائومی به کنسرسیوم شارژ بی سیم پیوست بنابرین جای تعجب ندارد که گوشی شیائومی می مکس 3 نیز از قابلیت شارژ بی سیم پشتیبانی کند.

 

مشخصات شیائومی می مکس 3

 

همچنین استدلال های زیادی وجود دارد که نشان می دهد شیائومی برنامه دارد که در سال 2018 تعداد زیادی از گوشی های پرچمدار را روانه بازار کند، گوشی پرچم دار شیائومی می 7 اولین گوشی شرکت شیائومی خواهد بود که از شارژ بی سیم Qi پشتیبانی خواهد کرد؛ اما این احتمال ممکن است به این بستگی داشته باشد که کدام یک از مدل گوشی های پرچم دار این شرکت زودتر از بقیه رونمایی شوند. علاوه بر این شایعات اخیرا ویدئویی منتشر شده است که توسط شرکت شیائومی ساخته شده و نحوه صحیح قرار دادن گوشی های شیائومی و گوشی شیائومی می مکس 3 در پد شارژ را نشان می دهد. 

 

اگر شایعه مربوط به دوربین دوگانه در عقب درست از آب درآید به احتمال زیاد می مکس 3 از سنسورهای دوربین S5K5E8 و S5K217 شرکت سامسونگ استفاده کرده در غیر این صورت از سنسور دروبین IMX363 شرکت سونی استفاده خواهد کرد. سنسور استفاده شده در دوربین جلو نیز تا به امروز سنسور S5K4H7 ساخت شرکت سامسونگ بوده است.

 

علاوه بر این همچنین کدی کشف شده است که مربوط به فعال سازی اسکنر عنبیه است که تا به امروز تنها در گوشی های سامسونگ گلکسی یافت شده است. حال ما می بایست منتظر بمانیم تا اطلاعات بیشتری از این گوشی بسیار خوب منتشر شود.




نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.